#1 Skrevet Mai 12, 2012 xenon lyset tenner ikke og virker helt dødt..... touran 2005 mod. bi xenon. er det bare å bytte pære eller må jeg også bytte tenner ? og hva slags pærer sitter i denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 12, 2012 Har du ikke D1S på din? Da er pære og tenner en komplett enhet. Hvis pæra har sitti siden bilen var ny anbefaler jeg å bytte begge for å unngå fargeforskjell på lysa Møller er dyrt, Hellanor er billig(ere) på gode Philips pærer som lyser godt, ellers så har du ebay for billigst løsning (men mindre lys og kanskje dårligere pærer uten at jeg skal påstå for mye om kinapærene) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 13, 2012 da jeg skulle skjekke så kunne jeg vri av en rød enhet bak på pæra som antakelig er tenneren?? er det mulig å bytte denne pæra uten å ta ut hele lykta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 16, 2012 Jeg vet ikke hvordan det er av plass på touran, så det kan jeg ikke uttale meg om, men du skal på de fleste biler kunne bytte pære uten å måtte demontere masse. Det første jeg ville gjort var å kryssbytta pærer, også se om andre siden blir mørk istedet. Om det er tilfellet har du bare en defekt pære, om det fortsatt ikke lyser, så er det ballast eller strøm til den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 17, 2012 (endret) ettersom at jeg ikke hadde giddi å åpna panseret å kikka før jeg spurte her så sjekka jeg på phillips sin side og der stod det d1s,men nå gikk jeg ut å fysisk åpna panseret på 2-ran og da fant jeg ut at pæra hadde knekt... og at det er d2s pærer og at det går an å bytte ganske enkelt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 17, 2012 Tom Are her på forumet selger OEM pærer: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=234802 Ikke er det så dyrt heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 20, 2012 kjøpte to pærer 6000K de funka bra til 198 kr... ett års garanti. kan jo kjøpe 5 par før jeg når prisen på de jeg kjøpte til audien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 30, 2012 kjøpte to pærer 6000K de funka bra til 198 kr... ett års garanti. kan jo kjøpe 5 par før jeg når prisen på de jeg kjøpte til audien. Hvor kjøpte disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 31, 2012 nei nå husker jeg ikke... men den ene blei grønn og kutta ut etter 4 uker, sendte en mail og fikk en ny to dager etterpå i posten! ikke et spørsmål om å få den gamle tilbake eller no. så de var meget greie. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...