#1 Skrevet Mai 12, 2012 Trenger hjelp til mitt intercooler prosjekt. Har målt opp og kappet 2.5" rør så alt er klappet og klart. Trenger bare hjelp av noen som kan få laget "flens" på endene av rørene. Trenger nok noe maskinelt utsyr for å få dette til, eks blikk eller isolatør verksted. Betaler cash:-) 6 rør = 12 flenser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 15, 2012 alu eller rustfritt? edit : er det flens du er ute etter eller er det slik at du skal ha det ene røret inni det andre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 16, 2012 Mothold slik at slangene ikke stikker av ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 17, 2012 Ble ikke helt som jeg hadde sett for meg men satser på at det gjør jobben. Har rubbet kantene med litt grovt papir slik at også det skal hjelpe på motholdet. Bare å krysse fingerene på at det holder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 17, 2012 L-I-M.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...