#1 Skrevet Mai 12, 2012 (endret) Hei ! Jeg har en 1990 Golf 1 cabriolet i original stand. Det vil si eneste "justering" fra original-bil er noe senking og 15" ATS Cup hjul. Nå skal jeg kjøpe ny kalesje, og så jo da selvsagt for meg original vinyl-type kalesje. En leverandør av kalesje jeg pratet med sa at også stoff-kalesje ble levert originalt på disse Golf 1 cabriolet'ene, men at det veldig sjelden ble valgt (pga pris?). Det viste jeg ikke... Stemmer det?? Spørsmål: Er folket enig i at det kun er vinyl-kalesje som blir riktig utseende på min bil ? Jeg ser for meg at en stoff-kalesje blir "feil" hvis bilen skal være original utseende, men så er jo stoff-kalesje mer slitesterk da.. . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 21, 2012 (endret) Hei. Jeg bestilte meg ny kalesje i dag fra www.cabrioservice.no , og valget falt på en i sort vinyl - for utseendes skyld . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...