#1 Skrevet Mai 12, 2012 Bilen viste ingen tegn til ulyder men den døde brått. men den gir ikke gnist når den kinner. Noen som kan si va dette kan være ? vil fårhøre meg litt før jeg starter på det eventuelt hvor gjemmer diagnose stikk seg henn ? 91 passat vr6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 12, 2012 Kan kansje være hallgiver eller turtallsensor alt etter hva som gir signal til tenninga på den. Diagnosekontakten på Passat 91 ligger i framkant under dekselet til girstanga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 13, 2012 Har sett under dekselet til girstanga. der så jeg den ikke. skal se hva jeg finner ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 13, 2012 Har ikke dem kontakten bak bryterene over cd spillerene? Har ikke defa alarm på den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 13, 2012 Kan være noe startsperre tull. Leste litt fort, ser nå at det ikke er gnist 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 13, 2012 På de fleste av type 35i fra 88-93 er kontakten under girmansjetten. Dekselet som mansjetten sitter på må også av, ikke bare mansjetten. Passat 3a fra 94-97 har pluggen over cd-spilleren. 91 Passat har jeg ikke vært borti at har hatt montert original startsperre, det kom ikke før i 95. Men Defa eller lignende ettermontert alarm kan ha det og skape en del tull. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 13, 2012 Er ikke noe alarm på den:P men har sett under dekselet, å d va ikke noe synlie stikk elle noe. skal sjekke bak brytere osv å d er en orginal vr6. slik ingen tror det er en ombygd d ikke har blitt lagt opp på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 13, 2012 Bakstykket på tenningslåsen kan være lurt å bytte, men høres ut som startsperre virus.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 13, 2012 jamen den startet helt fint med en gang. så bare gikk den rett av. kan d ha noe me startsperre eller med tenningslåsen å gjøre ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 13, 2012 Broren hadde problemer med at DEFAen slo inn, kobla denne vekk og da gikk den fint etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 13, 2012 For se hva jeg finner utav da men som jeg vet er det ikke alarm i bilen ingenting som er i bruk vertfall men skal sjekke opp i dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 13, 2012 jamen den startet helt fint med en gang. så bare gikk den rett av. kan d ha noe me startsperre eller med tenningslåsen å gjøre ? med startsperre så starter den, men kutter like etterpå etter hva jeg har fått med meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 13, 2012 viss den starter hver gang du prøver og stopper etter et par sekund så er det garantert startsperre... er vell sikkert samme sperre som på golf. fikk forklart engang åssen mann fjerner den men husker ikke.. viss det er tennings låsen så vill du klare å holde den igang ved å nøkkelen midt i mellom tenning og start.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 13, 2012 den starter ikke nå den startet den ene gangen så kuttet den etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 13, 2012 Hva med bensipumpa? Den skal høres i noen sekunder etter at tenninga er på. Den sitter i tanken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 14, 2012 En jeg kjenner hadde et lignende problem, det var startsperre:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 14, 2012 skal finne ut om det har noe med startsperre og gjøre men bensinpumpa hørte jeg ikke. men det luktet masse bensin da vi prøvde skutte den i gang da dette sjedde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 14, 2012 glemte legge til at den også var litt rar fra jeg kjøpte den. når man skulle starte bilen å den ikke ville nesten med en gang så måtte man av me tenninga og vri på ny å da kom den med en gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 23, 2012 noen som har flere tips om problemet med bilen ? har leta jennom bilen innvendig uten å finne stikk. kan noen ligge mer skjult ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 24, 2012 Vist du ikkje har startsperre? ville eg bytta bakstykket i tenningslåsen, koster rett over 100lappen. Når du må vri 2 ganger på nøkkelen er det nok dårlig kontakt ein plass.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 24, 2012 ok takk for det skal prøve på det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 24, 2012 Bensinpumpa skal du normalt høre at går noen sekunder etter at du setter på tenningen. Den sitter under et deksel, under teppet i bagasjerommet. Hvis den ikke lager lyd når tenningen kommer på kan det tyde på at den er gåen. Hvis bilen startet en liten stund første gangen, kan det være at bensinpumpen er ødelagt, men at den brukte opp den bensinen som var i røret. Regner selvfølgelig med at du har sjekket sikringer osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 26, 2012 Har sett at bilen får bensin. men den får ikke gnist. d er liv i coilen. går strøm inn på fordeleren men ikke ut på pluggene. kan det være hele fordeleren eller noen form for ledninger eller overganger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...