Audi a6 1999 div problemer. Turbotrykk, sjåfør dør og viskere

Anbefalte innlegg

Hei!

Har kjøpt meg en audi a6 1,8T fra 1999 med div problemer.

1.)

Har null turbo trykk. Bilen starter og går uten ulyder. ryker litt blått men kan være noe annet det også. har tatt av slangen fra luft filter og ned på turbo. ingen slakke der og den går fint rundt. noen føler som kan kødde det til?

2.)

Er visst sykdom på disse bilene at vinduer og sentral låsen lever sitt eget liv etter hvert. har tatt opp gulvtepper og sjekket etter fukt til styre enheten der. der var det tørt og fint. så tror det ligger i låse kassa i døra. men hvordan får jeg den opp? låser opp på alle dørene untatt sjåfør dør. alle sikringer osv er i orden..

3.) viskerene fram fungerer som dem skal untatt at dem stopper midt på ruta. relee? evt hvor ligger det.

Håpe noen har vært borti noe lignende før som kan gi meg noen tips.

på forhånd takk.

Christer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hæ? Har sjåføren dødd? : klø :

Neida :) For å svare på 1 spørsmål, så kan du sjekke slangene til og fra N75 magnetventilen din, og wastegate. Har du trykkmåler på turboen ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe. Har ikke det... Har sjekket wastegate stanget har hørt det pleier å gå av.. Alle slanger er hele også.. Prøvde å koble til mekonomen sitt diagnose program men kom ikke kontakt med hjernen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å få ut låsekassa på førerdøren så må du ta av dørpanelet, så kommer du let til. Husker ikke hvor skruene sitter, men det er bare et par stykker, så er det å løfte panelet opp og ta det av.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for svar. problemet er ikke å finne skruene:P men å komme til dem med døra igjen:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.