#1 Skrevet Mai 13, 2012 (endret) har en 89' Corrado tilsalgs, var tenkt som banebil og påbegynt mye arbeid men tiden strekker ikke til lenger. Mye nytt på bilen og den starter lett selv etter å ha stått i ro i mange måneder. Pen i lakken Bilen er ribbet innvending og veier rett under 1100kg med full tank, 9x16" og tunge orginalstoler Batteriet og spylervæskebeholder er flyttet helt bak, 30Ah batteri (mye lettere) -Nytt Weitec 60/60 senkesett (fjærer/dempere) -uten soltak -9x16" hjul, må valse skjermer etter senking -G-lader ladet ca 0,7bar med org hjul! nå er den portet byttet tetnigner og har fått på 68mm hjul og tilhørende chip -Nye bærearmer -Powerflex poly foringer i hele understell -Nye bærekuler -Nye skiver og klosser - S2 frontcalipere -Alt av bremserør/slanger byttet i bakstilling +bremseskjold, hjullagre. -motorolje, bremsevæske, oljefilter, plugger fordelerlokk og rotor er nytt. -nytt motorfeste fremme -viftereimer -alt elektrisk virker (virket.. skulle flytte på den i vinter og da hadde ene sentralåsen frosset så den smeltet en del ledninger i døren, så ledningsnett i førerdør må byttes) km ca 270tusen har ikke vært skilter på på noen år, så den har ikke gyldig eu kontroll, antar dette skal være en smal sak med tanke på alt som er nytt. Pris 25.000kr Har også en 1.8T motor som kan følge med mot et tillegg. Den står i deler med nye H-råder. Planen engang var å bygge en "oldschool" 20v-g60 flere bilder enda flere bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 14, 2012 bump. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 14, 2012 Er det en 058 eller 06A blokk den 1,8T moteren du har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 15, 2012 det er den med vannpumpe drevet av reg.reim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...