#1 Skrevet Mai 13, 2012 Hei .. Tenkte jeg skulle kjøpe meg noen X5 felger i 19" og bruke som vinterfelger .. Har søkt endel på ebay.com og co.uk ..men, finner bare folk som selger 1 og 1 hjul ..og noen har bare 10" brede osv ... Noen som har vært borti replicas av disse felgene ? evt, har kjøpt 4x 9x19 ET48 5x120 ifra et firma som kan anbefales ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 13, 2012 Hei .. Tenkte jeg skulle kjøpe meg noen X5 felger i 19" og bruke som vinterfelger .. Har søkt endel på ebay.com og co.uk ..men, finner bare folk som selger 1 og 1 hjul ..og noen har bare 10" brede osv ... Noen som har vært borti replicas av disse felgene ? evt, har kjøpt 4x 9x19 ET48 5x120 ifra et firma som kan anbefales ? http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=34380678 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=34502938 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 13, 2012 De der er også 2 forskjellige bredder og et, så det blir et problem på quattron 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 13, 2012 De der er også 2 forskjellige bredder og et, så det blir et problem på quattron Så lenge rulleomkretsen på dekkene er lik, så har vel ikke bredden og innpress noe og si selv om det er quattro? (eller tar jeg helt feil nå ) Så lenge du har plass da såklart... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 14, 2012 Stemmer det, Arve. 9- og 10" er jo også såpass liten forskjell at det ikke blir seende dumt ut med samme dekkdim både foran og bak. Bare å handle i vei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 14, 2012 Ahh, oki oki Så, da kan jeg kjøre: 9x19 ET 48 foran, med 15mm adapter, så det blir ET 33 foran 10x19 ET45 bak, med 15mm adapter, og havne opp på ET30 bak .. Også sette på 225/35R19 piggfri rundt om ... Hørtes ut som det blir ganske trangt og liten plass til snø i hjulbuene isåfall Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 14, 2012 Er det en B7 disse skal på, eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 14, 2012 Var vel egentlig planen det ja, men får se litt hva jeg kommer over Så en på Audizine som kjørte 11x19 bak, så alt går jo forsåvidt kanskje ikke like praktisk på vintern 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 14, 2012 225 på 10" blir passe strekk ja.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...