Anbefalte innlegg

Hei.

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=34996871

 

Jeg skal nå selge min golf 3, dette er en 1996 modell av type GL.

 

Dette var min første bil, så den gikk gjennom en del unødvendige påkostninger og "juggel", typ setetrekk, anlegg osv.

 

Jeg har tenkt å legge den ut på finn etterhvert, men tenkte å gi dere på forumet en liten fordel om det er noen som er interesserte.

 

Bilen har gått 225033 km, men forrige eier hadde et motorbytte på 194000 km. Motoren som ble installert da hadde gått 102000 km.

 

I mitt eie har bilen gjennomgått en rekke oppgraderinger.

 

Jeg har byttet bremser, luftmengdemåler, katalysator, tennplugger + kabler, rotor, luftfilter, senkesett og fordelerlokk.

 

Andre ting som er kjøpt inn er en ny forsterker, nye høytalere i hattehylle, emblemfri grill, sorte angel-eyes lykter, sorte grøftelys+blinklys, nye sommerdekk + 17" momo felger og et serdeles harry setetrekk :P

 

Med bilen følger den gamle monoblokken, et effektanlegg, orginale lykter, angel eyes lykter (chrome), en ny hattehylle og et sett piggfrie vinterdekk som har rullet 1 sesong.

 

Skal ikke legge skjul på at det er rust på bilen.

 

Bilen er EU godkjent til 31.1.2014, med senkesettet godkjent i vognkortet.

 

Jeg hadde tenkt meg 25000 for bilen, bare og komme med bud.

 

Bare send en melding eller en mail på

455 12 144

haakonklausenkrøllalfahotmail.com

 

013.jpg

014.jpg

081.jpg

012.jpg

093.jpg

084.jpg

076.jpg

089.jpg

007.jpg

 

Kommer flere bilder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

11. Kjøp/Salg - Privat

Kjøp/salg skal kun skje i egne kategorier tilrettelagt for dette.

Regler:

-Skriv utfyllende tittel og beskrivelse av hva som selges/kjøpes.

-Det anbefales å ha med bilder i annonsen.

-Alle salgsannonser skal ha pris/prisantydning.

-Bumping (for å få annonsen opp på topp igjen) skal ikke skje mer enn en gang pr uke.

 

Som Trådstarter kan du selv åpne tråden igjen når pris/prisantydning er lagt til. Tråden åpnes ved å velge 'Trådverktøy / Åpne tråd'.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.