#1 Skrevet Mai 13, 2012 (endret) Hei. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=34996871 Jeg skal nå selge min golf 3, dette er en 1996 modell av type GL. Dette var min første bil, så den gikk gjennom en del unødvendige påkostninger og "juggel", typ setetrekk, anlegg osv. Jeg har tenkt å legge den ut på finn etterhvert, men tenkte å gi dere på forumet en liten fordel om det er noen som er interesserte. Bilen har gått 225033 km, men forrige eier hadde et motorbytte på 194000 km. Motoren som ble installert da hadde gått 102000 km. I mitt eie har bilen gjennomgått en rekke oppgraderinger. Jeg har byttet bremser, luftmengdemåler, katalysator, tennplugger + kabler, rotor, luftfilter, senkesett og fordelerlokk. Andre ting som er kjøpt inn er en ny forsterker, nye høytalere i hattehylle, emblemfri grill, sorte angel-eyes lykter, sorte grøftelys+blinklys, nye sommerdekk + 17" momo felger og et serdeles harry setetrekk Med bilen følger den gamle monoblokken, et effektanlegg, orginale lykter, angel eyes lykter (chrome), en ny hattehylle og et sett piggfrie vinterdekk som har rullet 1 sesong. Skal ikke legge skjul på at det er rust på bilen. Bilen er EU godkjent til 31.1.2014, med senkesettet godkjent i vognkortet. Jeg hadde tenkt meg 25000 for bilen, bare og komme med bud. Bare send en melding eller en mail på 455 12 144 haakonklausenkrøllalfahotmail.com Kommer flere bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 13, 2012 11. Kjøp/Salg - PrivatKjøp/salg skal kun skje i egne kategorier tilrettelagt for dette. Regler: -Skriv utfyllende tittel og beskrivelse av hva som selges/kjøpes. -Det anbefales å ha med bilder i annonsen. -Alle salgsannonser skal ha pris/prisantydning. -Bumping (for å få annonsen opp på topp igjen) skal ikke skje mer enn en gang pr uke. Som Trådstarter kan du selv åpne tråden igjen når pris/prisantydning er lagt til. Tråden åpnes ved å velge 'Trådverktøy / Åpne tråd'. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 23, 2012 Bilen ligger nå til salgs på finn. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=34996871 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...