#1 Skrevet Mai 13, 2012 vurderer om jeg skal kjøpe meg milltek eksos til min golf 5 r32. har tenkt til å kjøpe meg catback, men hva er forskjelden på NON-RESONATED og RESONATED. hva burde jeg gå for ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 13, 2012 Forskjell i lyddempingen, kjøp NON-resonated så du får frem lyden skikkelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 13, 2012 så du får mere lyd med non ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 13, 2012 Det stemmer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 18, 2012 Non resonated er den eneste som gjelder Resonated blir nesten som orginalt. Ebay.co.uk har masse snop mk5 R32. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 20, 2012 Næææ... Ka e det her da http://www.ebay.co.uk/itm/VW-GOLF-R32-MK5-Milltek-Resonated-Exhaust-System-/320908063061?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4ab79c7155 Fjener du mellom potta og setter på et rakt rør i stedet, så kan du selv velge hva du vil kjøre med :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 20, 2012 NON-resonated! Jeg kjører orignal uten mellompotta med rakt rør. Masse fet lyd. (Men så er det ikke mk5 da.) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...