Montert xenonlykter på a3, slukket etter 3 sek.

Anbefalte innlegg

Okei, nå trenger jeg råd fra noen. Jeg monterte xenonlykter fra s3 på a3'n min nå i sta. Prøvde først med venstre, lyste for så og slukke etter 3sek. Tenkte kanskje at pæra røyk. Startet så med neste lykt. Ble ferdig med den. Satte meg i bilen, vrir om nøkkelen og nøyaktig det samme skjer. Ble en real nedtur det da når nye lykter er på plass:(. Noen erfaringer?. Så ikke ut til at noen sikringen er ødelagt:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du startet motoren? Gjør det, slå av og på lysene. Kan ikke ha for lav spenning, da slukker de.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du startet motoren? Gjør det, slå av og på lysene. Kan ikke ha for lav spenning, da slukker de.
. En til som har sagt dette, har prøvd å starte bilen hvertfall. Kunne prøvd å latt bilen gå litt evnt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da prøvde jeg det litt, men uten hell så langt. Er jo sikkert ikke det største batteriet som sitter der men.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mål om du har spenningsfall bort til ballastene dine, mest sannsynlig dette som er feil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mål om du har spenningsfall bort til ballastene dine, mest sannsynlig dette som er feil

Men hvorfor lyste da hver lykt ca like lenge når jeg akkurat hadde satt på kontakta?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvd og bytte imellom parklys og hovedlys mens bilen er i gang?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvd og bytte imellom parklys og hovedlys mens bilen er i gang?

Jepp, både i dag og i går. Satte i nye pærer på park og fultlys nå akkurat. Dem lyser sterkt og fint hvertfall. Her er det brukt originale adaptere på lyktene. Fra rund kontakt som sitter i bilen, til avlange kontakter som sitter på s3 lyktene. Så på den ene xenonpæra, den var litt gulaktig på den ene siden inni, og vanlig grå på den andre siden. Dette er inni pæra, ikke på selve glasset. Normalt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan være noe can bus drit som ødelegger litt for deg da, det pleier å skje med meg de første tre gangene jeg skrur på fjernlysene mine (ettermontert xenon uten can bus motstand) etter at jeg har koblet de inn og ut (hvis jeg har hatt ut lykten feks).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Evt. dårlig jording.

Xenon er sykt sensitiv dersom det kommer for lite spenning inn, eller at jordingspunktet er for svakt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan være noe can bus drit som ødelegger litt for deg da, det pleier å skje med meg de første tre gangene jeg skrur på fjernlysene mine (ettermontert xenon uten can bus motstand) etter at jeg har koblet de inn og ut (hvis jeg har hatt ut lykten feks).

Men skal det være noe problem på originale lykter?.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Evt. dårlig jording.

Xenon er sykt sensitiv dersom det kommer for lite spenning inn, eller at jordingspunktet er for svakt.

Det er en ting til jeg kan sjekke opp :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.