#1 Skrevet Mai 13, 2012 Hei. Tenkte jeg skulle prøve å bytte alle kontrollarmene på bilen min. Var på seekpart24 og fant da fra både febi og lemforder, men prisforksjellen var ganske stor. Ca 4500 for febi og 6500 for lemforder. Er det virkelig verd 2000kr for lemforder? Så lenge det holder i noen år/40000km så er jeg fornød for å si det slikt. Noen som vet ca hvor lenge slikt varer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 14, 2012 Jeg er mye mer fornøyd med Lemförder sitt sett enn Febi, så jeg synes det er verdt prisforskjellen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 14, 2012 Her er det flere å velge i X1-Autoteile. Stort utvalg, så har du noe å sammenlikne med, dessuten tar de av Tysk mva. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 14, 2012 be om pristilbud hos Trailerparts/krogslund som ligger på alnabru/Oslo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 14, 2012 (endret) Var å fikk to lemforder bærearmer på hellanor for 1300. Ble ca samme pris fra seekpart24 uten frakt tho. Måtte bytte dem før jeg tok 4hjulskontroll tydeligvis, så gadd ikke vente 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 2, 2012 Sjekk http://www.eurocarparts.co.uk De har titt og ofte 30-35% rabatt i helgene.. Fikk komplett kitt fra lemforder til min S8 for ca 6500 levert hertil halv pris av Mekonomen med rab og 14000,- billigere enn møller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 3, 2012 Noen erfaringer med 034 sine her da? Hvodan er disse i forhold til lemforder/febi? http://www.034motorsport.com/chassis-components-audi-a4s4a6s6-control-arm-kit-density-line-oe-audivw-b5-a4s4rs4passat-c5-a6s6rs6-p-13856.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...