#1 Skrevet Mai 14, 2012 Ønsker å kjøpe isofix feste til baksetene til en Passat 2004 modell. Ta kontakt på pm:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 14, 2012 Dette får du på Møller bil for 400kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 19, 2012 Møller ville ha ca 800 per side. Hvor fikk du de for 400? Har du et delenummer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 19, 2012 Sist jeg var inne skulle de ha 400pr side. Var ikke noe annet enn at jeg var inne og spurte etter pris Sent from my iPhone using iPhone 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 20, 2012 Kunne du sjekket delenummeret på de du kjøpte? Jeg fikk pris til 4motion. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 20, 2012 Koster 800,- pr side. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 21, 2012 Godt mulig at jeg husker feil, eller har misforstått altså. Sent from my iPhone using iPhone 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 22, 2012 passer dette.http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=34181210 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 23, 2012 Dette skal passe ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 4, 2012 Synes 1600 er litt mye å bruke på en bil vi ikke vet hvor lenge vi skal ha. Ønsker fortsatt å kjøpe. Har tatt kontakt med finn selger, takk for lenke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...