#1 Skrevet Mai 14, 2012 Har lett på nett, men finner ingenting. Og di jeg har er slitne, og moden for utskifting. På forhånd takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 14, 2012 Møller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 14, 2012 Takk. Jeg har tenkt på det, men er redd det blir dyrt å handle der. Men skader jo ikke å høre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 14, 2012 Sånt småtteri er vanligvis ikke så ille, og husk å be om rabatt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 14, 2012 Småtteri er greit og kjøpe der, så lenge det ikke har gått ut.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 14, 2012 Di hadde 3 igjen, og kun fremme. Ikke bake dær det er værst Noen som har etka eller lignende som kan se om delenumre er like? Glemte å spørre om det når jeg var på møller i ste. Får bare kjøpe alle 3, og "overhale" den som er i best stand.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 14, 2012 81-E-071 789>> 85-E-071-789>> har du chassisnummer over det så er de like Ikke spør meg om det er noen forskjell, noen ganger kan de ha forskjellige delenumre, men være akkurat de samme. jeg kjøpte mine på møller og har ikke angret et sekund 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...