#26 Skrevet Juni 17, 2012 Hvordan blir det med målerene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 18, 2012 Hiver meg med om det blir en bestilling til jeg også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 25, 2012 Då var målerene betalt, venter på bekreftelsedato på levering. Sjekker og opp i muligheten for fleire målere;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juli 2, 2012 Hørt noe mere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juli 2, 2012 Sett meg opp på den hvis det skal bestilles flere. Fra -1. til 2.5 bra S2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juli 2, 2012 3 veker så skal dei være på veg til meg. Ang fleire målere så skulle han komme tilbake på det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juli 4, 2012 Gladmelding til dere folkens, målerene blir sendt iløpet av veka Så blir det spennende å sjå kor lenge Posten og tollen skal bruke på å få det opp til meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juli 4, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juli 5, 2012 Nice 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juli 5, 2012 Hvem har du bestilt til ? er jeg med? Lenge siden jeg kikket på denne tråden nå... Men godt jobbet iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juli 13, 2012 Då var målerene komt heime, skal sjå om eg får plukket dei opp i helga og starte med ompakking. Sender ut PM til dere det gjelder iløpet av helga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Juli 16, 2012 PM sendt til dere som skal ha. Du må nok vente på neste ladning Geir;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Juli 16, 2012 E er med på neste ladning?Har en til rs2 om noen trenger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Juli 16, 2012 Du ligger først i køen på neste ladning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Juli 16, 2012 PM sendt til dere som skal ha. Du må nok vente på neste ladning Geir;) OK men jeg måtte fikse en nå, så jeg ordnet meg en annen en, samme av sort type... Så da trenger ikke jeg å være med på neste bestilling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Juli 16, 2012 Mulig dumt spm., men passer disse i C4-instrumentene der hvor de tre ekstrainstrumentene, klokke, oljetemp/trykk og voltmeter sitter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Juli 17, 2012 Fleire som har montert dei der så skal være mulig. Var det som var planen min hvertfall før eg solgte bilen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Juli 17, 2012 OK, da vil jeg gjerne ha en stk S2 -1/+2 Kan du også høre om han har mulighet for S6 C4-style hvit bakgrunn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Juli 17, 2012 S2 fargen skal være rimelig bra match på fargen til C4. Han har kun dei du ser i første posten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Juli 17, 2012 OK, da går jeg for den! Noen formening om leveringstid? Og har du bilder av måleren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Juli 17, 2012 Han venta på målere fra USA så veit ikkje kor lang tid han trenger endå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Juli 17, 2012 Jeg er også med om det er nok plass og blir nytt kjøp! S2 -1/+2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Juli 20, 2012 Jeg blir også med vis det blir en mulighet;) S2 -1/+2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Juli 29, 2012 Har du måler som går fra -1bar/3bar eller -1/2,5bar? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet August 8, 2012 Til dere som har fått målerene. Hvilken kobling og slange skal dere bruke på måleren? Og hvor kjøper dere dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...