#1 Skrevet Mai 14, 2012 Hei Jeg har en kammerat som har en 08 mod a6 4f 2,7tdiq som han sliter litt med lysene på. Han sliter med at parklyset forran kommer og går og så plutselig skjer det samme med ryggelyset. hadde den på verkstedet og byttet pærer men der fant de raskt ut at det ikke var problemet. Det er kjørelyset bak, bremselys,ryggelys og tåkelys samt parklys forran som kommer og går. Sjekket da også om det kunne være noe ledningsbrudd men fant ikke noe. noen som har vært borti det samme? tips? er det ledningsnett eller styreenhet er det vel kanskje reklamasjon? Mvh Leif 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 14, 2012 Høres ut som det er styreenheten som fusker her. Om ikke bilen er import,så har han 5 års reklamasjon. Ellers har jeg en liggende om du skulle trenge en:) Er veldig kjapt å skifte den,liggger over fotbrønn på førersiden og sitter i 2 10mm skruver. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 15, 2012 Hei Takk for svar. Det er ikke bruktimport, så er 5 års reklamasjonsrett. Men av nysgjerrighet, hva skulle du event hatt for styreenheten? Mvh Leif 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 15, 2012 Disse styrenhetene koster flesk(ny 3500.-) Siden a6 er solgt så selger jeg den for 600.-+frakt:) Bare si i fra om du skulle trenge den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 14, 2012 Har du denne ennå? Mvh Leif 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 14, 2012 Jepp:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 14, 2012 Flott a gitt 650,- inkl frakt ved forskuddsbetaling? Mvh Leif 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...