#1 Skrevet Mai 14, 2012 (endret) Har 4 stk wp789 18x8" breie som jeg skal selge. Litt riper og hakk i settet, men runde og uten skjevheter. Pris på 18x8": 2000,- Felgene ligger på østlandet. Petter Øistad Setermoen Tlf 92424015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 14, 2012 Hvor store er felgene?? Diameter? OG bilder selger alltid Jon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 14, 2012 Hvor store er felgene?? Diameter? OG bilder selger alltid Jon glemte str.. Fikser det opp nå skal få ordnet bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 25, 2012 glemte str.. Fikser det opp nå skal få ordnet bilder Hei, sender du felgene til bergen? Send meg gjerne melding på 99218252 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 26, 2012 Vet du innpress på disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 1, 2012 Byr deg 1000,- for settet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 1, 2012 Ingen svar fra han i denne tråden siden første innlegg 14 mai hadde nok vært solgt forlenge siden om han svarte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 3, 2012 Selges til den første som kommer me 1500,- frakt ikke inkludert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 3, 2012 hei, hvor bor du? innpress på felger? og navdiameter er 57,1? Mats 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 3, 2012 hei, hvor bor du? innpress på felger? og navdiameter er 57,1? Mats Hei. Felgene ligger i nes pà romerike. Innpresset er 35. Nav diameteren husker jeg ikke, men er samme felger som bilprodukter selger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 10, 2012 Kommer imorgen å henter di Petter send meg meld 97197160 så jeg kan ringe deg jeg skall ha di sammen med regn dekka. Hørs imorgen Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 10, 2012 forhåpentligvis er desse på vei til meg ? Da jeg overførte penger forge uke:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 10, 2012 Kommer imorgen å henter di Petter send meg meld 97197160 så jeg kan ringe deg jeg skall ha di sammen med regn dekka. Hørs imorgen Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Solgt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 11, 2012 Æsj da! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 23, 2012 I og med du har full inboks og ikke svarer på sms, så håper jeg på du ser det her.. Har enda ikke fått tilbake betalt pengene jeg overførte for felgene du ikke hadde. Håper virkelig dette bare har gått i glemmeboken og ikke noe annet, håper vi kan stole på hverandre her inne på forumet. Håper du fikser det så fort så mulig, skal på tur med familien og trenger pengene. Om du ikke har kontonr lenger , ta kontakt på 97129166. Mvh Frank 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 23, 2012 Lættis , hadde han ikke felga ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 24, 2012 Nei, han hadde ikke helt oversikt da han bodde 2 plasser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 24, 2012 Spørs om ikke du har gått på en smell her Frank, vet ikke om du har lest innleggene tidligere som lå i tråden tidligere? Ser de er fjernet nå. Håper det ordner seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 26, 2012 (endret) Aha.. Satser på Petter ordner opp for seg Lagt til etter 1 Day 23 Hours: Fikk pengene tilbake betalt, hadde vert på hytta. Så da ordna det seg alikevel, flott at folk her inne er til og stole på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...