#1 Skrevet April 19, 2005 En kamerat skulle prøve bilen min bort på maxi en tur. Og han greide jo å skrape opp litt på siden av bilen. (Hvis noen skal på maxi i Larvik så ser de noen fine lange røde striper langs den ene veggen!) Vi dro rett hjem og fikk polert vekk noe, men noen av ripene var helt ned til grunninga. Snakka med en som driver verksted og dro så på møller og bestilte en sånn lakkstift. Men jeg har aldri vært borti noe lignende før så jeg kunne trenge noen råd til hva jeg burde gjøre! bilde: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 19, 2005 Kan garantere deg lakkering av fanger og skjerm der... Blir ikke noe fint med lakkstift. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 19, 2005 Må nokk lakkes ja, hvis det er så dypt som det ser ut... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 19, 2005 ca. pris vil dere regne med da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 19, 2005 Lakke skjermen og flekke ut fangeren, tipper noe rundt 2.000,- i butikkpris. Edit: er det en spesiell lakk du har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 19, 2005 Høres ut som en lav gjetting +det blir vel ikke noe pent å bare flekke fangeren!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 19, 2005 Hørte på pris på lakkering av bakfangeren på X A4 min, og møller skulle ha ca 6500kr for det. 2000 blir vel litt i minste laget da ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 19, 2005 Høres ut som en lav gjetting +det blir vel ikke noe pent å bare flekke fangeren!? Jo kan gå bra å flekke hjørnet på fangeren her,eneste tricky er at den er rød og i tett farge,Min erfaring er at det er letter å flekke ut med klarlakk,lett å få kant med tett farge og på rødt vises det godt.Men alt går. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 19, 2005 Hørte på pris på lakkering av bakfangeren på X A4 min, og møller skulle ha ca 6500kr for det. 2000 blir vel litt i minste laget da ja 2000 kr er nok noe lavt her,men selvfølgelig kan man være heldig å få go pris på hvis man drar på plasser utenom Møller. Jeg ville nok gjettet en plass mellom 2500-3000kr +mva. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 19, 2005 Lakke skjermen og flekke ut fangeren, tipper noe rundt 2.000,- i butikkpris. Edit: er det en spesiell lakk du har? "laser red" heter lakken. Vi skal prøve med stiften i morgen, hvis ikke blir det lakkering. KOmmer ikke til å lakke den på møller nei. Møller larvik er neinei! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 19, 2005 Hr. Hansen vet hva han snakker om Han har flekka hjørne på fangeren min å det ble bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 19, 2005 I tilfelle du ikke vet det, så er en lakkstift en liten "neglelakk" flaske med pensel, og ikke en voksstift som fyller ripene. Jeg tror det blir vanskelig å fjerne de ripene der med en liten pensel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 19, 2005 2000 kr er nok noe lavt her,men selvfølgelig kan man være heldig å få go pris på hvis man drar på plasser utenom Møller.Jeg ville nok gjettet en plass mellom 2500-3000kr +mva. Noe sånt ja, hvis han flekker fangeren... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 19, 2005 "laser red" heter lakken. Vi skal prøve med stiften i morgen, hvis ikke blir det lakkering. KOmmer ikke til å lakke den på møller nei. Møller larvik er neinei! Er nok lakkert uten klarlakk og med vanlig tettlakk bilen din regner jeg med.Vil anbefale deg å dra litt rundt omkring og høre på pris,kan være heldig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 19, 2005 Ok! Ingen fra larvik/sandefjord området som har noen steder å annbefale? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...