#1 Skrevet Mai 15, 2012 (endret) Har en Honda CR 250 2-takts crosser som jeg skal selge. Nylig overhalt, kun kjørt 4 timer etter overhaling. Går veldig bra, klarer lett å skremme seg sjøl på`n. Dekka er bra. Litt små skavanker er det, radiatoren har fått seg en smell og er blitt tetta for lekkasje. Pris: 8000,- Crosseren står i nes på romerike. Petter Øistad Setermoen tlf 92424015 Lagt til etter 19 timer 11 minutter: Her er ett bildet av crosseren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 22, 2012 Opp til toppen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 25, 2012 Kunne tenke meg denne jeg,men langt unna,hmmm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 25, 2012 Kunne tenke meg denne jeg,men langt unna,hmmm. Kan kanskje få ordnet frakt ett stykke pà veien:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 25, 2012 Hvor langt isåfall?da blir det straks enda mer intr:)noen store feil/mangler eller er det bare tur og kjør? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 25, 2012 Hvor langt isåfall?da blir det straks enda mer intr:)noen store feil/mangler eller er det bare tur og kjør? Det kan vi finne ut av:) Er kun tut og kjør, ingen store feil eller mangler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 26, 2012 (endret) Send meg en melding på 91129131 så får vi se om vi blir enige om noe:) Lagt til etter 1 dag: Da var vel denne solgt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 27, 2012 Solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...