#1 Skrevet Mai 14, 2012 (endret) Selger dørsider fra passat 3B stv i skinn. 2000,- / bud Ligger et sted uten lys, så bildet er fra mobilkamera med blitz, så er ikke av beste kvalitet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 12, 2012 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 29, 2012 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 8, 2012 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 19, 2012 Selger du i deler? Trenger egentlig bare en kanskje to dørsider.. Men de må være hele og pene:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 3, 2012 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 23, 2012 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 23, 2012 Har akkurat funnet ut at dette er dørsider fra 3B og ikke 3BG som jeg trodde i utgangspunktet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 30, 2012 Hva er forskjellen på 3b og 3bg dørtrekk? pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 6, 2012 Vet ikke forskjell, men hadde i alle fall noe med sømmen på skinnet å gjøre i alle fall. Mer enn det vet jeg ikke. Stod en produksjonsdato på den som var 1999. Så da kan det nok ikke være fra 3BG. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 7, 2012 den andre forskjellen er at åpningen til tanklokket sitter i dørtrekket på 3bg, mens det sitter ved håndbrekket på 3b. Jeg kan gi deg 500 kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 7, 2012 den andre forskjellen er at åpningen til tanklokket sitter i dørtrekket på 3bg, mens det sitter ved håndbrekket på 3b. Jeg kan gi deg 500 kr Notert. Da kjører jeg budrunde til klokka 22:00 i kveld. Hvis ingen er høyere er de dine for 500,- Kom med BUD! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...