Passat 3B dørsider i skinn med treverk

Anbefalte innlegg

Selger dørsider fra passat 3B stv i skinn. 2000,- / bud

 

Ligger et sted uten lys, så bildet er fra mobilkamera med blitz, så er ikke av beste kvalitet.

 

IMAG0832.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selger du i deler? Trenger egentlig bare en kanskje to dørsider.. Men de må være hele og pene:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har akkurat funnet ut at dette er dørsider fra 3B og ikke 3BG som jeg trodde i utgangspunktet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er forskjellen på 3b og 3bg dørtrekk? pris?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke forskjell, men hadde i alle fall noe med sømmen på skinnet å gjøre i alle fall. Mer enn det vet jeg ikke. Stod en produksjonsdato på den som var 1999. Så da kan det nok ikke være fra 3BG.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den andre forskjellen er at åpningen til tanklokket sitter i dørtrekket på 3bg, mens det sitter ved håndbrekket på 3b.

 

Jeg kan gi deg 500 kr

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den andre forskjellen er at åpningen til tanklokket sitter i dørtrekket på 3bg, mens det sitter ved håndbrekket på 3b.

 

Jeg kan gi deg 500 kr

 

Notert. Da kjører jeg budrunde til klokka 22:00 i kveld. Hvis ingen er høyere er de dine for 500,- :)

 

Kom med BUD!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.