#1 Skrevet Mai 14, 2012 I år syntes jeg at bilen er for stiv av en eller annen grunn... Har justerbartsenkesett fra Autostyle... Noen måter jeg kan beholde høyden, men få en mykere bil uten og koste på skranglekjærra store summer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 16, 2012 I år syntes jeg at bilen er for stiv av en eller annen grunn... Ble bilen plutselig stiv over natta den da? Har justerbartsenkesett fra Autostyle... Der har du grunnen Noen måter jeg kan beholde høyden, men få en mykere bil uten og koste på skranglekjærra store summer? Kjøpe et bedre sett Men "skranglekjærra" fortjener vel ikke bedre ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 16, 2012 Jeg prøvde også et billig sett på min A6, men ble ikke fornøyd før jeg fikk på et justerbart H&R sett. Det billige hoppet og bar seg, men h&r settet er jeg godt fornøyd med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 16, 2012 Årets tråd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 16, 2012 Sett på originalt understell. Fyll bilen med sandsekker bak og vektlodd på ledige plasser foran. Lav bil med kjøreegenskaper som en båt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 16, 2012 Jeg prøvde også et billig sett på min A6, men ble ikke fornøyd før jeg fikk på et justerbart H&R sett.Det billige hoppet og bar seg, men h&r settet er jeg godt fornøyd med Kan signere på den. H&R er helt rått på komfort kontra lavt. Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 16, 2012 Ble bilen plutselig stiv over natta den da? Tvilsomt,men det kan vel kanskje tenkes at den ble noe stivere med sommerdekk kontra vinterdekk med en god del mer gummi!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 16, 2012 Mye tenker du å legge i det da Tord? H&R som nevnt her er vel ikke akkurat å få tak i til en billig penge.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 17, 2012 Ble bilen plutselig stiv over natta den da? Tvilsomt,men det kan vel kanskje tenkes at den ble noe stivere med sommerdekk kontra vinterdekk med en god del mer gummi!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 17, 2012 helst minst mulig kroner i dette.. Gikk fra 185/65-15 vinterdekk til 225/35-19 sommerdekk + at assfalten var ikke blitt spessielt mye bedre etter vinteren heller.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 17, 2012 helst minst mulig kroner i dette..Gikk fra 185/65-15 vinterdekk til 225/35-19 sommerdekk + at assfalten var ikke blitt spessielt mye bedre etter vinteren heller.. Så lurer du på hvorfor det er stivt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 17, 2012 Så lurer du på hvorfor det er stivt? Vet hvorfor, vil ha det hakket mindre stift som det står i første post.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 17, 2012 Ble det noe bedre?? Beklager, måtte bare. On topic = en billig mulighet kan jo kansje være å prøve å minske mengden med olja i demperenne hvis det fins noe form for tappe skrue på dem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 17, 2012 Hvis settet ditt ikke står i bunn, kan du fjerne hjelpefjørene og skru det opp igjen, sånn at høyden blir den samme som før, bare at demperene ikke har like mye spenn som med hjelpefjører og nåværende høyde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 17, 2012 Er ikke noe tappeskrue eller hjelpefjør på dem.. Er såpass stivt nå at det kunne like gjærne hatt en to toms fire planke som senkesett... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 17, 2012 min er ganske hard om sommeren også (hehe) men om vinteren med "bolledekk" er det mye mykere.. 255/35-18 bak og 225/40-18 foran, og hr fjærer og bilstein dempere.. gå tilbake til org. er min mening om du ikke liker sport greiene som følger med.. (ikke noe vondt ment) men mer "bolledekk" hjelper dog.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 17, 2012 Blir nok KW eller lignende på neste bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...