Kai Roger Bakken på VACN Rudskogen mai 2012

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er ny her, men følte jeg måtte dele/reklamere for det jeg driver med på fritiden.

 

Jeg drev Autobloggen fra 2009-2012. (For de som kjente til den siden) Valgte å legge ned prosjektet for å holde på alene og freelance.

 

Første videoen jeg har lagt ut etter jeg begynte på egenhånd er denne:

 

 

Og i helgen var jeg å filmet litt på VACN treffet på Rudskogen. Ble ikke stort men kommer noen filmer fortløpende. Var ikke så mye ute på banen.

 

Her en liten Go Pro Video jeg laget på bilen til Kai Roger Bakken. For dere som vil følge mine videre prosjekter kan følge meg her:

 

http://www.facebook.com/mhesleskaug

http://www.youtube.com/hesleskaug

http://www.vimeo.com/hesleskaug

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håhåhåh fy faen, den bilen til KRB hørtes nesten ut som Il Tempo Gigante når Reodor trår tøffelen igjennom dørken!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syntes produksjonen din holdt et veldig høyt nivå. Er det en mic jeg ser passasjeren holder i handa? Tar du opp lyd via ekstern mic og legger på i etterkant, eller har man støtte for ekstern mic på go pro?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget bra:glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nye GoPro har støtte for ekstern mikrofon.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt sjeft : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem er det som sitter og holder en hårete bikkje som prøver og tygge på armen tell Kai ? LOL.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syntes produksjonen din holdt et veldig høyt nivå. Er det en mic jeg ser passasjeren holder i handa? Tar du opp lyd via ekstern mic og legger på i etterkant, eller har man støtte for ekstern mic på go pro?

 

Takk skal du ha! Dette er kun hobbybasis men har lært meg noen triks i løpet av åra. I dette tilfellet så taes opp på en ekstern lydkilde i tillegg for å få dybden i lyden. Det er syncet i "post" i ettertid. Go Pro GEN 2 har støtte for ekstern mic. Men da jeg ikke har pengestøtte lengre så har jeg ikke oppgradert dit end. Men alikevel tror jeg ikke du vil få "så god lyd" som med denne eksterne opptakeren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem er det som sitter og holder en hårete bikkje som prøver og tygge på armen tell Kai ? LOL.

 

Bikkja er en ekstern lydopptaker som er gredd for dagen. Den biter ikke, men er humørsyk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en drøm å se sånt! Dritbra filmet! Gud hvor jeg gleder meg til treff i sommer...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rundt 4:00. Jeg parkerte i svingen der jeg like så greit.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fornuftig, Bjørnar. Tror de fleste hadde parkert på siden når dette monsteret dukker opp i bakspeilet: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fornuftig, Bjørnar. Tror de fleste hadde parkert på siden når dette monsteret dukker opp i bakspeilet: smil :

 

Kan vel kanskje være like ærlig å si jeg ikke rakk å se den i speilet før den peiset forbi på siden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skikkelig Tøft :) Meget høy kvalitet på filmene :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enormt bra dette her ja. Du kan dine saker, Marius!

Dritkult å se at du ikke har gitt deg helt selv om autobloggen er historie :)

 

Den gatebiltraileren får man jo frysninger av, akkurat som den promo'n du/dere laget av alm brødrene i 2010.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

NÅ er det kjedelig å sitte i nordsjøne med sperra internett for film: mad : Får vell smøre meg med tålmodighet i 3 uker til, til jeg kommer hjem! Sorry OT: Trådstarter, kjenner du Andreas Westby Hogstad?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en drøm å se sånt! Dritbra filmet! Gud hvor jeg gleder meg til treff i sommer...

 

Moro å kunne få frem den følelsen i folk! :) Takk for hyggelig tilbakemelding! Kanskje jeg dukker opp på noe mer VACN Treff? ;)

 

Skikkelig Tøft :) Meget høy kvalitet på filmene :)

 

Takk skal du ha! Jeg lærer hele tiden!

 

Enormt bra dette her ja. Du kan dine saker, Marius!

Dritkult å se at du ikke har gitt deg helt selv om autobloggen er historie :)

 

 

Den gatebiltraileren får man jo frysninger av, akkurat som den promo'n du/dere laget av alm brødrene i 2010.

 

Takk Tore! Moro at folk kjenner igjen det jeg gjør! Alm videoen er fin den også :P Ses i helga?

 

NÅ er det kjedelig å sitte i nordsjøne med sperra internett for film: mad : Får vell smøre meg med tålmodighet i 3 uker til, til jeg kommer hjem! Sorry OT: Trådstarter, kjenner du Andreas Westby Hogstad?

 

Må få satt opp en maskin dere kan se på video på :) Kjenner ikke Andreas nei. Hvordan det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sa til kånå i går at filmen som du har laget for Gatebil burde ha hvert sent på TV2. Det er en slik film som burde hvert hvist og ikke den negative holdningen som kommer frem som regel. Hadde hvert good om du ville ha kommet på neste treff å lagd en film om våre treff. Vi trenger flere medlemmer som vil kjøre bil på bane slik at vi ikke misten denne sjangsen for kjøring på bane frem i tid. Kanon bra filming og redigering!! :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sa til kånå i går at filmen som du har laget for Gatebil burde ha hvert sent på TV2. Det er en slik film som burde hvert hvist og ikke den negative holdningen som kommer frem som regel. Hadde hvert good om du ville ha kommet på neste treff å lagd en film om våre treff. Vi trenger flere medlemmer som vil kjøre bil på bane slik at vi ikke misten denne sjangsen for kjøring på bane frem i tid. Kanon bra filming og redigering!! :tilber:

 

Spør om det ikke kommer litt til kort å vise denne på TV 2 desverre. Men jeg prøver å vise det JEG syns er kult med Gatebil. All respekt til de som lager DVDn. Kanskje jeg møter opp på Våler neste gang. Må bare få utstyr og penger på plass. Huskjøp gjorde noe med økonomien :) Takk for tilbakemelding!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sa til kånå i går at filmen som du har laget for Gatebil burde ha hvert sent på TV2. Det er en slik film som burde hvert hvist og ikke den negative holdningen som kommer frem som regel. Hadde hvert good om du ville ha kommet på neste treff å lagd en film om våre treff. Vi trenger flere medlemmer som vil kjøre bil på bane slik at vi ikke misten denne sjangsen for kjøring på bane frem i tid. Kanon bra filming og redigering!! :tilber:

 

Kunne ikke vært mer enig. Tro meg jeg liker pupper, babes, å øl : smil :

men irritrer meg over hvor mye gatebil fokuserer på små berter, dritfulle harry tamper som ligger i gjørma å gliser, å "på stripa reportasjene" hvor det er om å gjøre å være mest mulig harry , å børne på offentlig vei osv...

mener dette bidrar til å ødelegge folk flests intrykk av oss bil intresserte !

 

Tilbake til tema: Skikkelig kul film! Gøy at du (og mange andre flinke) bruker så mye tid på dette. For å både å gi flotte bilder/ film til de som kjører. Og til de som ikke får dratt men ønsker å følge hjemmenifra

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk Tore! Moro at folk kjenner igjen det jeg gjør! Alm videoen er fin den også :P Ses i helga?

Dessverre. Bilen venter på deler til regreimsskift som egentlig skulle komme sist uke, så jeg må melde pass. Null stress det, ettersom du allikevel skal oppover og dokumentere begivenheten ;)

Filmene dine er helt klart med på å øke treff-interessen rundtomkring, og som flere har nevnt så fokuserer du på de riktige tingene når du filmer. Full klaff!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si mg ening i det andre sier her Sykt bra filmet og redigert :) Keep it up :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må få satt opp en maskin dere kan se på video på :) Kjenner ikke Andreas nei. Hvordan det?
Er nettet som er sperra, tar for mye båndbredde om alle skal se filmer på nett om bord:( Mener det var du/noen i autobloggen som han kjente..jobba her om bord i et par perioder tidligere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var meget bra.

Du kan sikkert høre med styret i klubben om du kan få litt spons mot at du lager noen filmer ala "Ready for gatebil" fra treffene våre.

Vet det er mange som hadde satt pris på det.

Det verste utfallet er jo at du kan få et nei. Men det kan jo være lønnsomt og sende en mail og høre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tilbakemeldingene! Kan se ut som jeg tar meg en tur opp neste helg. Kom gjerne bort for en prat!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.