#1 Skrevet Mai 15, 2012 I steden for at jeg trykker rundt til jeg blir blå Er det noen som vet hvordan man søker manuelt i FM-båndet på en VW MFD1? Får bare til auto-scan, men jeg skal stille den inn på en spesiell frekvens (87,7) for å få inn signaler fra en MediaDAB-tuner. På forhånd takk! PS! Jeg har ikke manualen til spilleren.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 15, 2012 http://www.smvcommercials.co.uk/uploads/userguides/colour%20sat%20nav%20user%20guide.pdf Scan, og scan igjen ved rett stasjon? Eller stopper den ikke på 87,7 pga manglende signal? Kan du sende signal fra tuneren for å få den til å stoppe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 15, 2012 Fant den manualen, men får den ikke til å stoppe. Får eventuelt koble til DAB-tuneren å se om jeg får den til å ta inn 87,7 da. Får vel legge til at dette er et lite prøveprosjekt da MediaDab ikke har noen garanti for at den vil fungere i denne bilen, men man må jo prøve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 16, 2012 Ja det var jo vanskelig Det var bare å holde inne en av knappene i noen sekunder så går den over i manuell tuning-modus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...