#1 Skrevet Mai 15, 2012 Heisann, Har masse deler fra Polo Steilheck/Geilheck liggende til de som trenger! Delene kommer fra en 87-modell og her er det masse snacks! Ikke alle av delene er strøkne og må nok påberegnes noe arbeid for å få showstandard. Men det er ikke noe sjenerende rust på noe av det. Først en oversikt over delene: Fire framdører med ruter, to av rød farge og to av blå farge. 300,- per dør. Sideruter bak, høyre og venstre side, 500,- for begge. Panser, et sølvgrått med rust og et blått som er fint. 400,-/stk, 500 for begge. Blå bakluke med litt rust, komplett med rute. 350,- Rød bakluke med rute og spoiler, denne er fin. 500,- Framskjermer, to rød og to blå: 200,-/stk. Original grill, har 3 stk, 100,-/stk. Originalt ratt fra en 84-mod: 200,- Originalt ratt fra en 87-mod: 200,- Polo Style seter, disse er fine og GODE: 1000,- Baksete og grå dørsider som kan sees på noen av bildene: 500,- Polo GT rød dørsider foran+bak: 350,- Har også andre ting som dashbord, instrumentpanel, setebelter, osv. Det er en komplett bil som pelles fra hverandre. Ta kontakt om det er noe du er ute etter som ikke står listet opp. Mye drivverk og understell også har jeg liggende! DSCN3595 by fabianrosenberg, on Flickr DSC00354 by fabianrosenberg, on Flickr Geilheck_felg_gule_lamper_001 by fabianrosenberg, on Flickr DSC_6152 by fabianrosenberg, on Flickr DSCN6022 by fabianrosenberg, on Flickr DSCN6023 by fabianrosenberg, on Flickr DSCN6024 by fabianrosenberg, on Flickr DSCN6028 by fabianrosenberg, on Flickr Alle forespørsler skjer her i tråden! Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 15, 2012 har du noen fjør skåler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 15, 2012 har du noen fjør skåler? Ja, har komplett understell fra en 1984, 150.000 på telleren. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 17, 2012 Har du ett senkesett som senker mye:-) ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 17, 2012 får du tatt et bilde så jeg ser øvre fjør skålene forran? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 18, 2012 Har du ett senkesett som senker mye:-) ? Dessverre, dette skal brukes selv. får du tatt et bilde så jeg ser øvre fjør skålene forran? Ja, skal ut på verkstedet i morgen, så skal få børstet litt møkk av de og tatt et bilde da. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 21, 2012 fikk du titta pått? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 26, 2012 Hei. Jeg vil gjerne ha stolene og rattet m/nav. Thomas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 1, 2012 Hei. Jeg trenger fjærbeina... Skal monteres på en polo 1. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 2, 2012 Her er alt borte dessverre. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...