#1 Skrevet Mai 15, 2012 Lurer på om dette går bra eller må jeg space ut noe? Bilen har forøvrig justerbart. Dekkdim: 235/35/19 Innpress på hjul er 38. Vil disse ligge kant i kant eller godt innafor? takk for alle innspill 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 15, 2012 Vill ikke dette ligge godt utenfor da? Subber meg i hjel fremme på min med 8x18 et35 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 15, 2012 Lastebildekk du eller, Morten? Kjører selv 8,5x18 et26 på min med litt lett valsing lite strekk på dekk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 15, 2012 Lastebildekk du eller, Morten? Kjører selv 8,5x18 et26 på min med litt lett valsing lite strekk på dekk.. Er 225/40 uten noen form for valsing. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 15, 2012 Kjører 235/35/19 et35 uten subbing på min a4 b5 med justerbart senkesett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 15, 2012 Slik: orginal dim, i forhold til 235/35r19 edit, ser jeg bommet med 1mm på innpress, men du får en idê jaffal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 27, 2012 Takk for svar folkens. Gikk for nevnte hjul og dette gikk strålende. Ligger helt kant i kant rundt om og null subbing. Skal nevnes at jeg tok av innerskjermer forran og bretta inn kanten for å få bilen noe lavere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 3, 2012 Hvordan fikk du dette innenfor? Jeg kjører 9,5x18 et40 og alle stikker godt på utsiden selv om jeg har senket mye.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 5, 2012 Hvordan fikk du dette innenfor? Jeg kjører 9,5x18 et40 og alle stikker godt på utsiden selv om jeg har senket mye.. Nei gjorde som sagt ikke noe spesielt. Tok av innerskjermer forran for å kunne senke mer men dette har jo ikke noe med innpress å gjøre. Skal vel heller ikke være forskjell mellom felgprodusenter Skal ikke være neg. camber så den er jeg litt usikker på. Bilder finner du på "min audi" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 6, 2012 Hvordan fikk du dette innenfor? Jeg kjører 9,5x18 et40 og alle stikker godt på utsiden selv om jeg har senket mye.. Bilde???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...