#1 Skrevet Mai 15, 2012 Hvordan fungerer diffsperren i nye GTi? Den kalles 'elektronisk', vil det si at den bremser innerhjulet med ABS? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 15, 2012 Det stemmer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 15, 2012 Så, hvordan fungerer det i praksis? Noen som har kjørt bil med XDS? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 15, 2012 Det fungerer bra, spesielt i rundkjøringer og slikt der du normalt kjenner godt at bilen spinner på det indre drivhjulet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 15, 2012 Kult. Det ligger en 2013 GTi å lurer i sivet. Blir nok til at jeg må ha en sånn. Var rykter om en 'ekte' LDS i Golf VII, men har ikke funnet stort om 2013-modellene i det hele tatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 15, 2012 Beklager, jeg trodde du hadde skrevet feil i overskriften og at du mente Golf VI. Jeg har ikke hørt noe rykter om neste generasjons GTI, så det kan være en helt annen sak! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...