Anbefalte innlegg

Hei, er på leting etter noen bedre bærearmer på audien enn orginalt, dette er da Audi A4 B5 1.8T

Jeg har sett på ebay, men virker som det er mye kina kopi der så jeg vet ikke om det er til å stole på kvaliteten...

Er det noen som er erfaren/kjent på dette punktet hvor man kan kjøpe/merker osv?

De orginale ryker så fort, og i tilleg når det har kommet stivere støtdempere på så begynner ting å gi seg :(

Jeg leter da etter komplett Bærearmsett,

Takker så mye for svar/tips!! : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte mitt fra 034motorsport og er knall fornøyd! :)

Ellers selger Frode Kristoffersen her inne sett av høg kvalitet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

broren min kjøpte fra 034, 15.000 km og 6 stag er defekt,bilen er senka.

prøv noe annet enn dem er mitt råd.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

broren min kjøpte fra 034, 15.000 km og 6 stag er defekt,bilen er senka.

prøv noe annet enn dem er mitt råd.

Rart, er mange som skriver at disse er av god kvalitet, inkl meg.

Sikker på at dem var rett montert?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei,jeg monterte de feil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det dere kjører a??? Driter i alle hull og faens oldemor og når noe ryker så er det multilinken som er ræva??

Veit at det ikke er det beste som er lagd, men ja...

Hatt mitt i 3-4 år uten problemer jeg. Og det har da fått litt juling..

Joachim:

-"prøv noe annet enn dem er mitt råd. "

-"Nei,jeg monterte de feil. "

wtf?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meca har komplette sett, ikke fått noe klager på jobb. De armene som kommer inn igjen på reklamasjon, er det meste montert feil. Flere av armene her skal jo monteres i "rullehøyde" på bilen. Altså den høyden bilen har mens den står på hjula, VELDIG viktig. Dette er et forsterket kit.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjøpt 3 forstillingssett av thomas christensen her på forumet til noen venner av meg som jeg har byttet,hittil så har det vært slakk i ett ledd. Jeg sendte pm til thomas og 3 dager senere hadde jeg den nye armen uten å betale en krone. Dette sette kostet 2500 mener jeg. Kjøp derifra er mitt råd. Men er sikkert delte meninger om det settet også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja mye forskjellige tips rundt omkring..

Tror det meste har med hvordan man monterer dem, og seff er det mange som driter i alle hull/fartsdumper og bare "peiser" på :P men seff er det mye kina kopi skit ute på markedet!!

Men når man kjøper en ny bil (audi), så holder jo alle stag lengre enn 50.000km....

Er det eventuelt noen som vet hva merke Møller/audi senteret bruker?

Det må vel være det beste å ta på vel?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke Meyle som lager for vag?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja mye forskjellige tips rundt omkring..

Tror det meste har med hvordan man monterer dem, og seff er det mange som driter i alle hull/fartsdumper og bare "peiser" på :P men seff er det mye kina kopi skit ute på markedet!!

Men når man kjøper en ny bil (audi), så holder jo alle stag lengre enn 50.000km....

Kjøpte nettopp to øvre armer til min av typen lemforder. Der var audi logoen filet bort, så er vel det dem bruker. Var vel filet bort siden jeg kjøpte det på hellanor og ikke sulland/møller og for å få prisen ned :P Finner dem på seekpart24.com, men tror du kan finne bedre pris her til lands.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I første post så skriver du

Hei, er på leting etter noen bedre bærearmer på audien enn orginalt, detter er da Audi A4 B5 1.8T

:

Men ja, du kommer langt med OEM deler og rett montering! En senka bil trenger nødvendigvis ikke å "bruke opp" multilinken kjappere, bare at alle som etter-senker bilene sine vil få twist i foringene som gjør at de ryker fortere! Jeg vil påstå at korrekt montert multilink på en bil som allerede er senka holder lengre (nettopp pga det Pål skriver : "Driter i alle hull og faens oldemor og når noe ryker så er det multilinken som er ræva??"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mitt sett var vel ett kina sett av noe slag, skrudde over flere bolter det stod 12.9 på eller 10.9 eller hva det var. Måtte bruke opp nesten alle orginale boltene. Nå er det ikke akkurat som nytt lenger, etter ca 2 år tenker jeg, og ikke akkurat så mye bruk. Dog hjelper vel ikke funesdalen og lignende på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror når det kommer til multilink deler så får man det man betaler for. Gjelder bare å finne en god pris på delene man vil ha, siden jeg ser det er store pris forskjeller mellom forhandlerne.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I første post så skriver du

Men ja, du kommer langt med OEM deler og rett montering! En senka bil trenger nødvendigvis ikke å "bruke opp" multilinken kjappere, bare at alle som etter-senker bilene sine vil få twist i foringene som gjør at de ryker fortere! Jeg vil påstå at korrekt montert multilink på en bil som allerede er senka holder lengre (nettopp pga det Pål skriver : "Driter i alle hull og faens oldemor og når noe ryker så er det multilinken som er ræva??"

Grunnen til 2 forskjellige poster var fordi jeg vil jo seff ha noe forsterket type om det finnest. men når det bare dukket opp kopier eller andre leverandører til tips/forslag så er vel det gjerne best å ta leverandøren som vag bruker?

men har hørt mye bra om meyer og lemforder men er ikke lett å finne ut hva som er best kvalitet :-P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mitt sett var vel ett kina sett av noe slag, skrudde over flere bolter det stod 12.9 på eller 10.9 eller hva det var. Måtte bruke opp nesten alle orginale boltene. Nå er det ikke akkurat som nytt lenger, etter ca 2 år tenker jeg, og ikke akkurat så mye bruk. Dog hjelper vel ikke funesdalen og lignende på.

Hadde et kina sett, også et fra 034motorsport.

Det jeg opplevde på begge var at bolt-settet som fulgte med var snooodig.

Hadde et lass med bolter som jeg fikk til overs, samt endel bittesmåe skruer som overhode ikke hadde noe som helst på en VAG og gjøre..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skruene er noe søppel på stort sett alle settene, med unntak kjøpte. byttet bolter på forstillinga mi et par ganger nå. kjøpte i vinter et sett fra tyskland som var i meget god kvalitet boltene var helt lik de orginale og settet var forsterket, sto dele nr som lignet på det orginale. kom på ca 4000. holder enda. så fins god kvalitet der ute. bare man gidder betale for det

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.