#1 Skrevet Mai 15, 2012 noen som vet når isofix ble standard på A8. og forøvrig resten av VAG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 15, 2012 Det var vel tidlig på 2000-tallet vel, rundt 02-03? Vet om endel A4 B6er som fantes både med og uten. Man kunne få det som option før det ble standard. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 15, 2012 Går også ann å få ettermontert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 15, 2012 jeg var nødt til å ettermontere i min forrige 2006mod A6. så det er en grei sak Det jeg lurte på var når kom det på alle biler.alle nye biler nå har vel isofix,eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 15, 2012 Går også ann å få ettermontert På de bilene som er klargjort for det, går det an ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 15, 2012 Googlet dette for litt siden, og mente jeg fant ut at alle vw etter 1998 har isofix. Fikk det delvis bekreftet når vi fant isofix i 98 Mod mk4 Golfen til Morten kløw:) Derimot 2004 Mod a3'en jeg hadde før har ikke isofix. Nye 2007 mod a3'en har det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 16, 2012 Husker det var isofix standard i min 00-modell S3, det var første gangen jeg hadde hørt om det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 16, 2012 Min 02 mod. passat hadde det ikke, men kan ettermonteres. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 16, 2012 Standard i alle biler fra 2007. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 16, 2012 så bra i tyskland også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 24, 2012 Min 2009 A3 SportBack har ikke. Må velges som tilleggsutstyr. Jeg har norsk bil lever av Audi Ensjø Jeg ønsker å ettermonterte. Hva trengs? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 25, 2012 Min 2009 A3 SportBack har ikke. Må velges som tilleggsutstyr. Jeg har norsk bil lever av Audi Ensjø Jeg ønsker å ettermonterte. Hva trengs? Tror det er mye jobb på a3'en, må bytte seter og sånn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 25, 2012 Det du trenger er vel festet med to skruer for å feste den.disse skal trekkes til med et viss moment.tror det var 20nm, så du må nok også ha momentnøkkel.trenger vel neppe å bytte setet.hvis du tar av baksetet så skal det være mulig å se dem ferdig gjengede hullene til festet.koster vel 700ca for festet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...