#1 Skrevet Mai 15, 2012 trenger reimhjul til oljepumpe og vannpumpe til 16v fint hvis noen har noe liggende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 30, 2012 noen som veit om jeg trenger dette når jeg bygger om en g60 motor til 16v turbo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 30, 2012 Avhenger av hvilken blokk du bruker. Eg brukte multireim oppsett alà G60 på min 16v. Av praktiske grunner bør du kappe ned G60 braketten da den er litt omfangsrik. -fra telefonen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 30, 2012 bruker pg blokka fra g60 med annen dynamobrakkett og dynamo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 30, 2012 Hvilken "annen" brakett? En kan bruke hva som helst så lenge en bruker alt fra samme motor -fra telefonen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 30, 2012 Sorry, glemte å skrive det. Bruker blankett for multireim. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 30, 2012 bruk fra 16v ABF. og fjern Kompressorbraketten helt trenger også de riktige hjula til registerreima da den er breiere på 16v'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...