#1 Skrevet Mai 15, 2012 (endret) Alpine CDE 9880R CD/MP3 Selges. Funker fint. Sjekk link for specs etc... http://www.alpine-europe.com/p/Products/cd-head-units19/cde-9880r selges 800kr Pm/sms/tlf: 45875173 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 18, 2012 Hei. Er denne solgt? Noen skavanker? Riper i skjerm? Har denne flere farger på display, f.eks rødt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 19, 2012 (endret) ikke solgt,skal ikke være annet en bruksriper på den.. men ikke noe dype mener jeg på (skal sjekke) skal ha flere farger i displayet ja... Har forøvrig ikke eske eller slikt,kun spiller inkl ledningsnett bak. Har sjekket den nå.ser fin ut,men som nevnt noen bruks merker er det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 19, 2012 ikke solgt,skal ikke være annet en bruksriper på den.. men ikke noe dype mener jeg på (skal sjekke)skal ha flere farger i displayet ja... Har forøvrig ikke eske eller slikt,kun spiller inkl ledningsnett bak. Har sjekket den nå.ser fin ut,men som nevnt noen bruks merker er det... Og det er 3 Pre-out's? Sub, front og rear? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 26, 2012 (endret) tja om det står i i linken så er det vel det,men skal sjekke hehe Er 3 utganger til forsterker ja, er ikke så inni slikt.. Men er vel pre-out det heter;) Selges forøvrg for min lillebror,derfor lite kjennskap til den.hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 27, 2012 bump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 27, 2012 Skal gi deg beskjed jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 4, 2012 ny pris bump.. 800kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 12, 2012 ingen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 16, 2012 3 år siden denne kom på markedet sier google. Og den kosta vist litt over 2000kr ny.Så jeg byr 500 med frakt jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 17, 2012 3 år siden denne kom på markedet sier google. Og den kosta vist litt over 2000kr ny.Så jeg byr 500 med frakt jeg. SOLGT for 800kr inkl frakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...