#1 Skrevet Mai 15, 2012 Hei jeg lurer bare på om hvor jeg kan få tak i nye VW Audi klubb klister merkene.. Jeg fikk til den andre bilen på treff.. men må jeg vente til da ? takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 15, 2012 Kontakt din lokallagsleder så ordner han det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 15, 2012 hvordan finner jeg ut Hvem som er det da ? hehe .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 15, 2012 er fra stavanger btw 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 15, 2012 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=168812 står vel no her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 15, 2012 Er selv ikke i noe lokallag, hvem kan jeg kjøpe av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 15, 2012 Alle i klubben hører til i ett lokallag. Vet du hvor du bor så skjønner du hvor du tilhører KLIKK 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 15, 2012 Er selv ikke i noe lokallag, hvem kan jeg kjøpe av? du kan spørre hvem som helst av lokallagslederne de fleste vil nok sende i posten til deg mot betaling av porto 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 26, 2012 Takk folkens!:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...