#1 Skrevet April 19, 2005 Gå på følgende link: http://www.dupontrefinish.com/ Gå så på det runde røde ikonet nede til venstre som heter: Colour Retrieval System. Så kan du bytte språk til norsk,og vips oppe på toppen der står det mange muligheter for dere å lete etter koden på deres bil.Har du fargenavn men ikke kode kan du finne koden der og omvendt. Viser dog ikke fargene,men kan være ett kjekt verktøy hvis du trenger fargekoden på bilen din. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 19, 2005 Kanksje litt vanskelig å finne frem hvis du hverken har kode eller fargenavn.Da må dere eventuellt innom møller,lakkselgere eller ett verksted. Eller dere kan ta kontakt med meg så kan jeg gjøre ett forsøk på å hjelpe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 19, 2005 Ellers står lakk-koden på den hvite lappen i reservehjuls-brønnen, evnt i instr./service-boka..? Min står LZ5U, og fargen heter Indigo (Minervablau) Perleffekt.. Visste ikke at jeg hadde perle-effekt lakk, men kjekt å vite 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 19, 2005 Sålenge det gjelder VAG så er jo Møller en grei plass å ringe. Og Albjerk Auto i Drammen har åpent til 23 og der er det god service å få! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...