Tomgangsproblemer Polo 6n 99mod

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har som sagt en polo 6n 99mod, og den driver å lever sitt eget liv på tomgang.. Noen ganger går den på tomgang, andre ganger dør den bare ut.. Og når jeg kjører dør den hvis jeg bruker litt lang tid på å bytte gir, men den starter jo igjen når jeg får satt den i gir. Merker ingenting når man kjører bilen, ingen ulyd fra noen ting. Har også byttet plugger, sjekket luftfilter. Skal rengjøre gassspjeldet imorgen. Er det noen andre som har noen ide om hva det kan være? Har lest litt i noen gamle tråder her på forumet, men ingen som har kommet fram til noen konkret løsning ser det ut som.

På forhånd takk

Ørjan

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke vakumstyrt tomgangsreg på disse? Mulig du har en vakumlekkasje en plass? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg byttet luftfiilter, rengjorde gasspjeldet med bremserens og q-tips og var inne med VAGCOM og grunninnstilte gasspjeldet. Det lå allerede feil på gasspjeldet i hidden'n. Så nå funker den 100% :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.