#26 Skrevet Mai 30, 2012 Skal til møller i morgen tidlig, så får vi se. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 31, 2012 Da har Golfen vært hos Møller. De merket jo ingen rykking 'selvfølgelig'.... Uansett så byttet de software i Mechatronicen, og jeg fikk beskjed om å se om det holdt seg borte. Neste steg er å bytte mechatronic. De var ikke interessert i å ta dette på garanti.... Så da må jeg trø til med IF drivverksforsikring å sjekke om den funker like bra som kaskoen deres. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 31, 2012 Har du den superpluss forsikring som dekker motor å girkasse? Eller er det egen forsikring mot drivverk? Få høre hva IF sier da=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 31, 2012 Har SuperPluss, ja. Syns faktisk bilen virka bedre nå, men har ikke kjørt den i kø ennå. Får se hvordan den oppfører seg i morgen tidlig og litt framover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 7, 2013 Hvordan endte dette ?? :-) Har samme symptom på min 2007 Touran men den har rulla 151.000 :-( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 7, 2013 Vi hadde det samme på familiebilen, og måtte ha ny kasse fra Møller/Sulland. Heldigvis hadde vi IF's "superforsikring", som dekket mesteparten av ny DSG til 70 000 ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mai 9, 2013 Min rykker selv når den står i park og nøytral. Kan det være mechatronicen som overstyrer turtallet ? Den stopoa her oldqgen da den gikk på tomgang. Finnes det feilkoder for mechatronicen med vagcom ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juni 11, 2013 Er det noen måte å sjekke om det er Mechatronicen eller kassa som er deffekt? Å Mechatronicen enheten er dette noe å få kjøpt dette internettet eller må man gjennom møller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juni 11, 2013 Vi prøvde også å bytte mechatronicen først - Dette hjalp ikke i det hele tatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juni 11, 2013 Hva slags bil å hvor gammel var den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juni 11, 2013 2006, Passat 2.0TDI DSG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Juni 11, 2013 Å det var ikke snakk om reklamasjon på dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Juni 11, 2013 Nei - Det ble dekket av IF's superforsikring for VW. (Liten egenandel på 4000) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Juni 11, 2013 Såpass ja, ble fabrikk ny kasse på denne da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Juli 2, 2013 Har akkurat kjøpt brukt bil hos vw forhandler i narvik. 2005 Vw golf 2.0tdi dsg 98000km. Har tildels samme problemer med rykking som beskrevet lengre fram i tråden. Men jeg har rykking når bilen er kald, rundt 1200 - 1500 omdr. Svinghjul er byttet for rundt 50 mil siden. Den bremsetesten, hvordag skal jeg gjøre den? Holde br.pedal litt inne? og så gi full gass? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Juli 2, 2013 Min erfaring er at sakte rygging i skikkelig bratt motbakke er avslørende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Juli 2, 2013 Avslørende mot hva da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...