Forskjell på chip med/uten startsperre S4/S6 ??

Anbefalte innlegg

Skal selge en MTM chip,men jeg vet ikke om det er forskjell på chipper på biler med og uten startsperre. Jeg vil liksom ikke selge chippen til en bil med startsperre og så viser det seg at det ikke går. Den chipen jeg har stod på en S4 uten startstperre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

startsperra ligger i chippen skal gjøre, så var den s4`en uten startsperre så¨skal den gå på alle andre s4/s6`er.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

startsperra ligger i chippen skal gjøre, så var den s4`en uten startsperre så¨skal den gå på alle andre s4/s6`er.
Så den chippen vil gå på for eks. en S6 med startsperre ? Vil da startsperren fungere eller ?? Elektronikk er IKKE min sterke side..... : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

startsperren vil ikke fungere da, da må chippen programmeres med startsperre,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

startsperren vil ikke fungere da, da må chippen programmeres med startsperre,
Såpass har jeg skjønt :) MEN......vil chippen fungere på en bil som har startsperre org. eller vil ikke den starte i det hele tatt ?? Ringte akkurat elektronikk-guruen her i lokal-laget å han mente på at den chippen ikke ville virke på en bil med startsperre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis chippen er uten start sperre så skal biler med startsperre kunne startes da startsperren ligger i chippen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer ikke det an på hva slags sperre det er på bilen da? Har en '92 S4 som hadde startperre. En sånn putt en brikke inn i en leser greie. Sluttet å funke, og da ble det bare koblet fra hele greia. Tror ikke det ble gjort mye med hjernen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer ikke det an på hva slags sperre det er på bilen da? Har en '92 S4 som hadde startperre. En sånn putt en brikke inn i en leser greie. Sluttet å funke, og da ble det bare koblet fra hele greia. Tror ikke det ble gjort mye med hjernen.
Jo det er den gamle typen "startsperre" det......jeg tenker mer på den litt mer avanserte. Men det er nok helst den der startsperren ligger innkodet i nøkkelen jeg tenker på........

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.