#1 Skrevet Mai 16, 2012 (endret) :SOLGT: Kom over et sett med tåkelys da jeg hadde planer om s4 front, planene blei lagt på hylla og int i bli kvitt tåkelysene da jeg ikke har bruk for disse Dette er NYE orginale hella tåkelys fra møller, aldri vært montert på bil, følger med orginal skruer og.. de går for rundt 250 dollar pr stk i utlandet, aner ikke hva de koster i norge. men gjetter det er en del. kan ta innbytte på interiør til a4 b5 avant. sportstoler helst sommer dekk med eller uten felg dim 205,55,16 ...215,55,16 downpipe til 1.8t uten cat, feks testpipe og slikt eller andre gode forslag, gjerne penger og! dele nr på tåkelysene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 16, 2012 usikker på om disse passer min, men byr deg 500 om de gjør :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 16, 2012 hehe det er nok litt i det minste laget, har alt fått et bra bud på dekk! sier i fra om det . fant vel ut at var de tidligere b5 s4 fangerene som har de firkantede typene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 16, 2012 Ja disse passer kun på S4 B5 fanger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 20, 2012 (endret) stemmer som frank sier her! nå har jeg inngått avtale i noen nye dekk så kan anses som "solgt" byttet bort Lagt til etter 3 dager 22 timer: Da ser det ut som den handelen ikke blei noe av så åpner disse for salg igjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 24, 2012 up and away, trenger ikke disse så åpen for bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 25, 2012 Byr 500 for den venstre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 27, 2012 (endret) da fant jeg og orginal forpakning til disse selger desverre bare de som par, gidder ikke sitte igjen med kun 1stk Lagt til etter 14 timer 15 minutter: blir ta disse med på våler neste helg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 30, 2012 byr 800 for begge:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 30, 2012 takk som byr ! haha, men budet ligger nå på 1100 =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 2, 2012 passer disse RS4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 6, 2012 det vet jeg ikke om de gjør, har du samme delenr hadde de nok gjort det men akkurat DISSE er nå solgt til et hyggelig medlem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 27, 2012 byr 1200+frakt for begge lyktene =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...