#1 Skrevet Mai 16, 2012 Har fått noe knirking i forstillingen, har tatt en titt og funnet at lyden kommer i fra toppen en plass! De øvrebærearmene er ok, byttet for noen få tusen km siden. Byttet også "fjerbenslagret", den gummiputen.. Knirkingen kommer bare når jeg har lav fart og ratter helt om, eller når jeg står helt i ro og ratter.. Mulig at lyden kommer i fra fjernbenslagret? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 16, 2012 Du byttet "fjerbenslageret" sier du, men så nevner du gummiputen etterpå. Byttet du rullelageret, eller bare den "foringen" på toppen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 16, 2012 Er vell ikke noe lager egentlig(ifølge Møller), er en gummipute med en hylse inni.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 16, 2012 De byttet jeg også for litt siden, på min A4. Snakk om knirking... Løsningen er nok å smøre dem med litt litiumfett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 16, 2012 Har også vert ute for knirk ifra kulene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 17, 2012 Har også vert ute for knirk ifra kulene Kulene er så og si helt nye. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 17, 2012 hvis du har bytta gummiputa er det nok den som knirker mot innsida av fjørtårnet...at den ikke ligger helt som den forrige gjorde... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 19, 2012 Har akkurat vært ute å sett.. Fikk dama til å rikkle på rattet mens jeg kiket på forstillingen. Så ingen slakk i de øvre bærearmene. Så litt slakk i fra kulen til styrestaget. Kom også en mere kraftig dunkelyd fra området neden for bremsekraft forsterken, indre styrestaget/ledd eller noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...