#1 Skrevet Mai 16, 2012 Har satt på nytt senkesett på bilen(måtte litt lavere ) og da subber den desverre bak. Felgene er 19x8.5 ET45 med 225/35 Den subber i innerskjermen bak.. De er jo i et slags stoff.. Noe å gjøre med dette? Eller må jeg bare skru den opp? Skal godkjennes til torsdag(neste uke) og på 4 hjulskontroll til mandag.. Så greit å finne riktig høyde da.. Er vel ikke første som sliter med dette regner jeg med, så noen har vel noen tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 22, 2012 Det er vel plastikk innerskjerm/locari? Modde/fjerne der det subber da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 22, 2012 Nei, bak på Golf Mk5 er det er slags stoff innerskjerm.. Mine henger endel, så jeg har planer om å bare lime de opp i buen.. Jeg har stripsa de litt, men det er bare i bakkant hvor det er noe å feste de i.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...