#1 Skrevet Mai 16, 2012 Hei. Ønsker og kjøpe tilhengerfeste til min passat 3B stv. Helst avtagbart. Mvh Myhre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 16, 2012 har ett liggende:-) er ikke så pent og er litt vridd inn i kroken trur jeg:-) sånn skru avtagbart:-) int?:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 16, 2012 http://www.bertelshofer.de Selger billige orginale westfalia fester. Anbefales! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 19, 2012 Noen som har avtagbart ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 21, 2012 Hei.Ønsker og kjøpe tilhengerfeste til min passat 3B stv. Helst avtagbart. Mvh Myhre Jeg har ett liggende. Dette er med ledningnettet du trenger til å klipse deg på baklykten på den ene siden. Skal ta noen bilder og sende deg litt senere. Hva er noe slikt verdt da? Mvh Dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...