#1 Skrevet April 19, 2005 Er det mye arbeid å ta ut bakruta og siderutene bak på Golf 2? Må det brukes spesielle verktøy? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 19, 2005 Begynn med 2 skrujern (flate) i et innvendig hjørne og løft opp gummilista samtidig som du dytter glasset utover. Etter litt arbeid så begynner ruta å komme, men det kan være litt vnaskelig å få ruta til å slippe med en gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 19, 2005 vært med på å ta de up på en golf som skulle vrakes en gang... bare spente meg opp baki og trøkket den ut med beina... vil ikke anbefale det... alt kan jo skje... nesten som å skifte lysrør, hvis du skulle være uheldig med noen, så er det garantert de du trenger som går i stykker, de du ikke trenger er like hele... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 19, 2005 Jeg har brukt varianten til Per, funker veldig bra! Slik jeg gjorde det, så brukte jeg den ene skrutrekkeren til å vippe opp gummilista og bruke den andre til å dytte lista videre over karosseriet, så den ligger på utsiden. Da går det greit videre bortover. Så er det bare å trekke den ut før den slipper av seg selv! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 20, 2005 Ska sei! Ja det høres jo greit ut. Byr vel på litt mer problemer å få de på igjen? Planene va å få sota de på en skikkelig måte. Er solfilm noe å anbefale, eller finnes det bedre alternativer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 20, 2005 Det er enkelt å få de på igjen. Legg en snor eller ledning i sporet i lista, sett lista på kanten nederst, og trekk leppa over kanten med snora. Du må kanskje prøve noen ganger før du får det til, men det er ikke vanskelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 20, 2005 Legg en hyssing rundt vinduet, i sporet til gummilista. Plasser bunnen av vinduet i sporet sitt og trykk vinduet inn mot åpningen. Få hjelp av en annen person til å trekke ut hyssingen fra innsiden, da vil gummilista reise seg over kanten. Trykker du på fra utsiden glir den rett på plass. Enkel sak bare man er to! Edit: Jasså Per, du snoker på svarene mine? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...