#1 Skrevet Mai 17, 2012 Rustne og fæle Rat Look felger selges! Sandblås, sparkle litt og lakker, eller bruk dem som de er.. Liten bulk i en felg etter uheldig pålegging av dekk, ikke spesielt merkbart! Bredda Golf 3 felger, 8x14" ET24 & 9x14" ET9. Innpress er jeg ikke sikker på om er rett, men prøvde meg på en måling. Selges uten dekk. 2000kr eller bud (tapsprosjekt... ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 17, 2012 Du har ikke bilde av dem på bil ? vurderer å kjøpe dem til min mk3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 17, 2012 Bilde på bil hadde vært intressant ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 17, 2012 Har dessverre ikke noe bilde på bil tilgjengelig og det er et par stykker som er villig til å kjøpe allerede, så hvis dere da ikke er villig til å by mer, så går de fort.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 25, 2012 Hva ligger budet på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 28, 2012 Foreløpig ligger det på 2000kr fra en. Jeg har vært lite på nett siste tida, så vet ikke åssen det blir enda.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 29, 2012 8 foran 9,5 bak dekkene 195/45/14 toyo! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 29, 2012 8 foran 9,5 bak dekkene 195/45/14 toyo! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 5, 2012 Kan du sende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 15, 2012 solgt de? eller har du de enda? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 15, 2012 (endret) Blir solgt ikveld hvis alt går som det skal... SOLGT!! Til en hyggelig trønder i eksil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...