2005 vw multivan 2,5 tdi 4-motion 174hk

Anbefalte innlegg

hei vurdere og selge vår familiebil til fordel for nyere bil. bilen er en 2005 mod vw multivan 2,5 tdi med 174hk motoren bilen har gått 87000km og tror den har det meste av utstyr en slik kan får. bilen er en highline utgave med delskinn, stor navi, 4-motion, handsfree 7- seter++++ pris rundt 500.000,- men åpen for bud. bilder kan mailes da jeg ikke har fått tatt noen enda. bilen er mørkeblå på farge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

opp. har bilder og mer info. om noen ønser en slik bil. pris kan også diskuteres litt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kollega av meg er på jakt etter en slik bil, men han ønsker vel en byttedeal mot en 2007 X5...er det noe som frister?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kollega av meg er på jakt etter en slik bil, men han ønsker vel en byttedeal mot en 2007 X5...er det noe som frister?

 

kommer helt ann på fris osv. utgangspungtet ikke innbytte da jeg tenker og kjøpe meg en ny slik bil og bmw vet jeg mange forhandlere er skepdisk til. me han får komme med et bud.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.