Continental Contisportcontact 3 - 235/40/18 selges

Anbefalte innlegg

Heisann,

 

Jeg har ett sett dekk med Continental Contisportcontact 3 i 235/40/18 som jeg skal selge. Skal opp i 19" felger ser derfor at noen andre kanskje kan benytte seg av disse dekkene. De er fint brukt og ingen flenger eller lignende.

De er noe forskjellig slitt men alle kan brukes men jeg beskriver hvert dekk så blir det ingen overraskelser.

 

Dekk 1: Fint brukt og ca. 6mm igjen av mønster

Dekk 2: Fint brukt og ca. 6mm igjen av mønster

Dekk 3: Fint brukt og ca 3-4mm igjen av mønster

Dekk 4: Ca 3-4mm igjen av mønster men litt slitt på innsiden av dekket, men mener det holder denne sesongen også.

 

Pris: ser de ligger til 1754 kroner pr. stk på dekkonline. Hvis jeg legger meg under halv pris på de beste dekkene og enda lavere på de som er litt mer slitt så ender jeg opp med ca. 2500 for alle samlet. Pris kan diskuteres hvis rask handel.

 

Ta kontakt hvis du har noen spørsmål.

 

Mvh,

Kenneth

post@sone.no

45008500

 

Bump.............

 

Ingen som trenger noen gode dekk? Husk at pris kan diskuteres ved rask handel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøver å løfte denne igjen siden de fremdeles er til salgs. Ta kontakt hvis du har spørsmål eller ønsker å gi ett bud :-)

 

Bumpibjørn...........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1000kr + frakt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Espen,

 

Bud mottatt :-) Hadde håpet å få litt mer for disse dekka. Er tross alt ikke "JingJang" dekk vi snakker om. Øke budet ditt bitte litt?

 

1000kr + frakt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.