Original 87mod Racing Green Golf GTI 16V selges som delebil. Bilder lagt til

Anbefalte innlegg

Hei

 

Selger min originale 87mod Golf GTI 16V (2dørs) som HEL delebil. Selges altså ikke i deler.

Farge : Racing Green

Motor : KR motor med 139hk uten katalysator.

Sitter Stabstag i motorrom og under bil (forran og bak) + Kv2 justerbart senkesett på den.

Sitter ny dynamo, vannpumpe og registerreim på bilen.

 

Er en god del rust på bilen. Må byttes kanaler på begge sider og venstre hjulbue bak + 2 nye framskjermer.

Demontert bilen inni. Gulvet ser bra ut, ikke hull i dørken. Tatt av fangere, skjermbreddere, leppe foran, spoiler bak og lister utvendig. Motor starter å går med en gang man vrir om nøkkelen. Den går som en 16v skal gjøre, artig bil :)

 

Var ment som en prosjekt bil, men selges fordi tiden ikke strekker til.

Selges for 10000,- eller bud.

 

Bilder er tatt rett før demontering. Flere bilder kan sendes på mail og telefon

 

Telefon : 90781368/92493798

Mail : hans_erik_roen@hotmail.com

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

KM-stand?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gamle bilen min. Bilen gikk godt når jeg leverte den til nåværende eier. Det er/var ett defekt motorfeste eller 2 på den, noe som merkes godt ved pådrag. Det er nye skiver og klosser bak på den også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

km-stand ifølge speedometer er 214000. Kjørt bilen en 2-3 ganger og den går veldig bra. Fult mulig å lage bil av den. Ellers er det mange bra deler på den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ønsker du å selge til noen utenfor klubben så legg inn mail og tlf nr;)

Har fått en henvendelse på medlemservice.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ønsker du å selge til noen utenfor klubben så legg inn mail og tlf nr;)

Har fått en henvendelse på medlemservice.

 

Done :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då annser eg denne som reservert/kjøpt. Satsar på å hente den neste helg. Hadde tenkt å få henta den no på laurdag, men så ympta kona frampå om at då hadde jo Ho bursdag, så då får ein vel utsette det litt for husfreden sin del;).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nokon av tidlegare eigarar som har gjort noko med motoren denne? Har høyrt at den på eit tidspunkt gjekk ganske dårleg... Lurer då på kva som var grunnen til dette, og kva som måtte gjerast for å få den til å gå skikkeleg att?

 

Skal hente bilen i morgon, så det hadde vore greit å vite litt om bakgrunnen til bilen. Karosseriet bryr eg meg ikkje om, men motoren er interessant.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.