#1 Skrevet Mai 18, 2012 Team verkstedsenter Fant delen som manglet til RS2n idag, ringte julie som jobber der kl 1045. Kl 1115 så stod bilen på bukken, og 3 timer etter kom telefonen om at slangen fra master til slave cylinder var byttet. clutch luftet, olje og filter byttet! Det kaller man servcie!!! Da blir det jammen våler på meg iår også gitt. Så veldig stygt ut, men takk til team og Julie for utrolig service 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 18, 2012 Takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 19, 2012 Tar de 4hjulskontroll nedpå der og? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 19, 2012 Det gjør de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 20, 2012 Kanskje det er der man skal ta med bilen da. Har gitt opp Melhus Bil. Etter at de fiksa kollisjonsskaden sporer bilen noe inni helvete. Greit nok, det er store hjul på den, men den er rett og slett skummel på sporete vei. Verksmesteren bortpå der tok med bilen på en prøvetur uten å kjenne noe, så jeg må vel ta den med til noen som kan det. Tror de har klart å ødelegge endeledd da de holdt på med firehjulskontroll. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 20, 2012 Kanskje det er der man skal ta med bilen da. Har gitt opp Melhus Bil. Etter at de fiksa kollisjonsskaden sporer bilen noe inni helvete. Greit nok, det er store hjul på den, men den er rett og slett skummel på sporete vei. Verksmesteren bortpå der tok med bilen på en prøvetur uten å kjenne noe, så jeg må vel ta den med til noen som kan det. Tror de har klart å ødelegge endeledd da de holdt på med firehjulskontroll. Jepp, prøv det du. Blir nok bra da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...