#1 Skrevet Mai 18, 2012 Jeg må ha meg ei ny fugepistol og lurte på hva som er bra/best på markedet pr i dag av manuelle? Jeg har før brukt bare 50kroners fra europris etc og tenkte denne gangen og kjøpe en jeg kan ha i mange år og ikke bare den ene gangen jeg bruker den.. Så, hvilken er best? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 18, 2012 wuerth har ein god ein. koster vel litt. har hørt at rørleggere har hatt den i mange år, men da i plast, no er den i stål. meiner da denne. http://nettbutikk.wuerth.no/wsp/wurth/frontend.cgi?template=index&chapterid=9 stopper å presse når du slipper håndtaket og slipper enkelt trykket på patronen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 19, 2012 Jeg har titta litt rundt i dag og sett at Maxbo hadde "Tec7" sin som kostet hele 665kr. Den var skremmende lik Clas Ohlson sin til 99kroner og biltema sin "proffmodell" til 79,90kr. Virket som om CO sin hadde bedre håndtak. Noen som vet hvordan Hilti er i forhold? Det å legge i noen hundrelapper er ikke så ille, men 665kr for den på maxbo var litt drøyt syntes jeg. Er den verdt pengene kanskje alikevel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 19, 2012 Hilti sin er helt perfekt, men koster litt. Tror det er ca 6-900kr. - rabatt om du har det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 20, 2012 stopper å presse når du slipper håndtaket og slipper enkelt trykket på patronen. Slipper denne trykket selv eller må man dra ut stempelet manuelt? Hilti sin er helt perfekt, men koster litt. Tror det er ca 6-900kr. - rabatt om du har det! Slipper denne trykket selv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 20, 2012 Om jeg ikke husker feil så gir du bare hendelen et lite trykk forover så går trykket av. fungerer veldig bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 20, 2012 wuerth har ein god ein. koster vel litt.har hørt at rørleggere har hatt den i mange år, men da i plast, no er den i stål. meiner da denne. http://nettbutikk.wuerth.no/wsp/wurth/frontend.cgi?template=index&chapterid=9 stopper å presse når du slipper håndtaket og slipper enkelt trykket på patronen. denne er å anbefale har hatt min i 6 år nå funker gull ennda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...