#26 Skrevet Juni 2, 2012 Venstrefelt? Er det tofeltsvei? Husker ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 2, 2012 Blir det no særlig folk som skal oppover fra Oslo området? Jeg er gira på å henge meg på, men kjipt om vi bare blir noen få! I fjor hadde vi jo en skikkelig lang og fin kolonne! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 2, 2012 Har ikke bestemt meg om jeg joiner kolonna eller om jeg reiser alene litt tidligere oppover ... Noen som kunne tatt noen kjørebilder på vei opp da ??? kunne tenke meg noen av min i allefall Har en ekstra walkie og om noen trenger å låne ... Om jeg joiner blir det fra Shell på skedsmokorset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 2, 2012 Noen som har? Jeg har en til deg hvor møter du opp ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 2, 2012 Skal vi kjøre igjennom elverum ? Jeg liker denne ruten. Og så stopper vi på esso jesheim for å hente lena 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juni 2, 2012 Jeg har en til deg hvor møter du opp ?Takk som byr, men har selv (men har ikke testet den enda), bare lurte på om det var flere enn meg som hadde. Jeg kommer til å komme kjørende i søvne til Ryen kl 0805... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juni 2, 2012 Skal vi kjøre igjennom elverum ? Jeg liker denne ruten. Og så stopper vi på esso jesheim for å hente lenaHva er galt med Konsvinger-retningen? Jeg aner ikke, bare lurte på om noen hadde argumenter for det ene kontra det andre. Selv har jeg alltid kjørt via Kongsvinger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juni 2, 2012 Selvom Kristoffer, selv om du er flink og prøver å ikke dele ord, så er det ordet du skrvier der faktisk noe helt annet. Det er magen til en sel. En sels vom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juni 2, 2012 Hva er galt med Konsvinger-retningen? Jeg aner ikke, bare lurte på om noen hadde argumenter for det ene kontra det andre. Selv har jeg alltid kjørt via Kongsvinger. Er ikke noe galt med kongsvinger hehehe men går vel fortere å kjøre på den nye motorveien mot hamar også er det vel lettere for lena ? Ett fett formet hvor vi kjører har aldri kjørt over kongsvinger før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juni 2, 2012 Jeg har alltid kjørt kongssvinger. Og ikke tror jeg bobla mi vil være spesiellt fornøyd om den må ligge på motorveien i 140km/t heller... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juni 2, 2012 Nye riksvei 2 er 4 felt. Derfor jeg skriver at venstrefilen er best, hehe Det har tidligere ikke vært enighet om hvilken vei man tar og derfor har kolonna som regel splitta opp ved Kløfta. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Juni 2, 2012 Men vi blir enige nå før vi drar da, så vi holder oss samlet. Kan godt kjøre over kongsvinger for min del, om vi har en boble som liker å kruse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Juni 2, 2012 Kanskje greit å bli enige om hvilken vei ja... men om det er et par som da henger seg på fra Jessheim så stemmer jeg for at vi kjører om Elverum , jo fler jo bedre ... å vi trenger ikke ligge i 140 heller da ... holder jo med jevt og greit rund 110 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Juni 2, 2012 (endret) Kanskje greit å bli enige om hvilken vei ja... men om det er et par som da henger seg på fra Jessheim så stemmer jeg for at vi kjører om Elverum , jo fler jo bedre ... å vi trenger ikke ligge i 140 heller da ... holder jo med jevt og greit rund 110 110km/t er "fort" med bobla over lange strekk. Typ 4000rpm aktig. Ja, for det er kjempefælt for jessheim folk å kjøre 5 minutter "feil" vei også kjøre via Chickenfalls også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Juni 2, 2012 Nye riksvei 2 er 4 felt. Derfor jeg skriver at venstrefilen er best, hehe Den er jo ikke to (fire) felt mer enn den lille biten fra Kløfta til den digre rundkjøringen ved 174 da. Jeg trodde du mente at den var blitt to felt helt til "Vinger". For da hadde ting skjedd fort og det har det som regel en tendens til å ikke gjøre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Juni 2, 2012 er litt keen på over elverum jeg å. er vel bare å følle fartsgrensa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Juni 2, 2012 110km/t er "fort" med bobla over lange strekk. Typ 4000rpm aktig. Ja, for det er kjempefælt for jessheim folk å kjøre 5 minutter "feil" vei også kjøre via Chickenfalls også. Jeg bor nesten i eidsvoll, så kjører allerede ganske mye "feil vei". dvs 3 mil feil for og kjøre i følge med de andre, og dette synes jeg bare er hyggelig. blir liksom litt mer sosialt når man kan kjøre flere sammen sånn. Når skal jeg treffe dere på jessheim i tilfelle? Må snart ha ett klokkeslett da jeg må avtale med en som skal sitte på med meg i morra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Juni 2, 2012 Jeg bor nesten i eidsvoll, så kjører allerede ganske mye "feil vei". dvs 3 mil feil for og kjøre i følge med de andre, og dette synes jeg bare er hyggelig. blir liksom litt mer sosialt når man kan kjøre flere sammen sånn. Når skal jeg treffe dere på jessheim i tilfelle? Må snart ha ett klokkeslett da jeg må avtale med en som skal sitte på med meg i morra. Kolonna kjører fra shell sekdsmokorset 08:30 , å det er vel ikke mer enn 10-15min opp til deg da .. så senest 08:45 tipper jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Juni 2, 2012 stopper på skedsmokorset ca halv 9. er vi vel ved jessheim rundt kvart på / hel har du walkie talkie ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Juni 2, 2012 Kan vi ikke da si hel på jessheim? har lånt walkie i bilen ja bor ett stykke unna jessheim, så tar litt tid og kjøre dit og for min del 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Juni 2, 2012 (endret) Tenker jeg slenger meg på ved esso ryen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Juni 2, 2012 Da jeg måtte jobbe idag ble det ikke noe kjøring til våler så om noen skal møte ved shell skedsmokorset så kan jeg muligens møte der jeg om jeg orker vell og merke hadde vært digg og sove lenge når jeg har muligheten og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Juni 2, 2012 Da jeg måtte jobbe idag ble det ikke noe kjøring til våler så om noen skal møte ved shell skedsmokorset så kan jeg muligens møte der jegom jeg orker vell og merke hadde vært digg og sove lenge når jeg har muligheten og bra om du møter jo fler jo bedre haha jeg å får aldri tid til å sove : bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Juni 2, 2012 Bah.. Skulle ønske jeg kunne bli med dere også Kjør pent og ha det moro! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Juni 3, 2012 Jeg kommer til å komme kjørende i søvne til Ryen kl 0805... Det klarte jeg ikke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...