#1 Skrevet Mai 19, 2012 Er på utkikk etter den røde dashbord stripen til golf 2 16v. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 19, 2012 bruk lakk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 19, 2012 Eller folie. I verste fall kjøper du komplett dash fra USA, for den stripa skal godt gjøres å få av hel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 19, 2012 Er på utkikk etter den røde dashbord stripen til golf 2 16v. Det var ingen rød dashordstripe på Golf GTI originalt. Det mange gjorde på den tiden var å tape den blanke stripa (som fortsatter videre på dørene) med rød støtfangertape. Fungerer helt fint! Men originalt er det altså blank list på Golf 2 GTI og GTI 16V 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 19, 2012 Kom med rød stripe originalt i USA, men usikker på hvilken av modellene/motorene (16v har ihvertfall). Finnes både tidlig og sein utgave av dash med rød stripe (også usikker på forskjellene). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 19, 2012 Takk for gode tips. Skal jeg bruke lakk eller tape må jeg bare få fargen helt riktig for å matche dørtrekkene. Fant et par sjeldne skatter på Ebay: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 19, 2012 Kom med rød stripe originalt i USA, men usikker på hvilken av modellene/motorene (16v har ihvertfall). Finnes både tidlig og sein utgave av dash med rød stripe (også usikker på forskjellene). USA-biler er utstyrt med mye rart. I Europa har det aldri vært røde striper innvendig på Golf 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 20, 2012 Det er sant, men du sa det aldri kom på GTi originalt, og det stemmer jo da ikke:) Claudio: Hvis du kjøper de dørtrekkene, burde det være mulig å få til folie eller lakk som matcher temmelig bra/100%. Er uansett ikke så lett å se den store forskjellen innvendig i bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 20, 2012 Det er sant, men du sa det aldri kom på GTi originalt, og det stemmer jo da ikke:) GTI´er produsert og solgt kun i USA anser jeg for så lite interessante at jeg ikke teller med disse, men du har jo helt rett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...