Anbefalte innlegg

Er på utkikk etter den røde dashbord stripen til golf 2 16v.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bruk lakk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller folie. I verste fall kjøper du komplett dash fra USA, for den stripa skal godt gjøres å få av hel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er på utkikk etter den røde dashbord stripen til golf 2 16v.

 

Det var ingen rød dashordstripe på Golf GTI originalt. Det mange gjorde på den tiden var å tape den blanke stripa (som fortsatter videre på dørene) med rød støtfangertape. Fungerer helt fint! Men originalt er det altså blank list på Golf 2 GTI og GTI 16V ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom med rød stripe originalt i USA, men usikker på hvilken av modellene/motorene (16v har ihvertfall). Finnes både tidlig og sein utgave av dash med rød stripe (også usikker på forskjellene).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for gode tips. Skal jeg bruke lakk eller tape må jeg bare få fargen helt riktig for å matche dørtrekkene. Fant et par sjeldne skatter på Ebay:

 

KGrHqNHJBME8e-J5BzBPIzO_Mkt60_1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom med rød stripe originalt i USA, men usikker på hvilken av modellene/motorene (16v har ihvertfall). Finnes både tidlig og sein utgave av dash med rød stripe (også usikker på forskjellene).

 

USA-biler er utstyrt med mye rart. I Europa har det aldri vært røde striper innvendig på Golf 2 ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er sant, men du sa det aldri kom på GTi originalt, og det stemmer jo da ikke:)

 

Claudio: Hvis du kjøper de dørtrekkene, burde det være mulig å få til folie eller lakk som matcher temmelig bra/100%. Er uansett ikke så lett å se den store forskjellen innvendig i bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er sant, men du sa det aldri kom på GTi originalt, og det stemmer jo da ikke:)

 

GTI´er produsert og solgt kun i USA anser jeg for så lite interessante at jeg ikke teller med disse, men du har jo helt rett ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.